Ik heb net ff gekeken het hotel heet Champions world resort en dat ligt op de weg Bronson memorial highway weet niet of je dat iets zegt Anita maar ik hoop dat het goed staat aangeven:oops:
Afdrukvoorbeeld
Ik heb net ff gekeken het hotel heet Champions world resort en dat ligt op de weg Bronson memorial highway weet niet of je dat iets zegt Anita maar ik hoop dat het goed staat aangeven:oops:
Ik neem aan dat je hiervoor een routebeschrijving hebt gekregen??
Nee helaas niet maar de mevrouw van exit reizen zei dat er op de voucher van het hotel een kleine route stond, dus afwachten maar:-?
Ongelooflijk ! :sad:
Sonja65, typ het adres even in in google maps met daarachter Florida en je krijgt te zien waar het is, daarna even klikken op routebeschrijving en dan voer je de luchthaven in.
Dan krijg je de route te zien, print de route en een overzichtskaartje even uit, dan heb je al een hele goede leidraad om bij het hotel te komen.
Je zit gelukkig in de buurt van Disney langs de zeer bekende weg 192.
Ok dank je wel verwijderd
Ik heb geen printer maar ga het op het werk doen:lol:
Dag allen,
Ik vertrek vrijdag samen met een kameraad naar Florida. Het zal onze eerste keer zijn dat we de Amerikaanse bodem betreden.
We verblijven eerst een paar dagen in Miami, en zouden dan doorrijden naar Gainesville, waar een vriend van ons studeert. Nu kunnen wij door omstandigheden pas een dag later naar hem, en omdat we toch al een auto hebben, hebben we besloten om een tussenstop te maken in Orlando. Wij komen pas tegen 15u00 in Orlando aan op maandag en moeten dinsdag weer vroeg door naar Gainesville. Nu is mijn vraag wat we hier het beste kunnen doen aangezien we toch maar een korte tijd daar zijn. Alle suggesties zijn welkom.
Alvast bedankt!
Pretpark bezoeken heeft weinig zin in zulke korte tijd. Ik denk dat een combinatie van een Mall bezoeken en een hapje eten het handigste is.
Een pretpark bezoeken zou inderdaad niet de moeite zijn, maar je kan wel naar disney village...je moet er geen inkom betalen en zo kan je toch even van de Disney sfeer proeven ...
Of naar de Universal City Walk...