Maar UCT en ook andere aanbieder sturen het voor niets naar je op, ook in Nederland. Dat is ook makkelijk natuurlijk :-P !
Afdrukvoorbeeld
Maar UCT en ook andere aanbieder sturen het voor niets naar je op, ook in Nederland. Dat is ook makkelijk natuurlijk :-P !
Klopt,
Maar ondanks dat velen goede ervaringen hebben met deze aanbieders, vind ik het toch prettig om gewoon iemand te betalen (cash of met CC) en de kaartjes dan direct te ontvangen.
Bijkomend voordeel is dat bij de nog immer dalende koers van de dollar ik de laatste koers pak (kan natuurlijk ook een nadeel worden.....)
Ach, ieder doet het op zijn manier, ik heb geen belang bij deze verkoper, maar wilde het wel ff melden zodat anderen er ook gebruik van kunnen maken. Vorige keer hebben we trouwens ook Seaworld en Cirque du soleil bij hem gekocht.
Vorige week dinsdag diverse tickets besteld bij UCT (Orlando Flex Ticket Plus en WDW) en vrijdags al binnen :-D Echt hele goede service van UCT en omdat niemand thuis was belde de man van Fed Ex me op om te zeggen dat hij de tickets had en kwam ze naar kantoor (in Roosendaal, zelf woon ik in Etten-Leur) brengen =D> Als dat geen service is :-D
Hallo allemaal,
Kan iemand ons adviseren wat te doen? Over niet al te lange tijd is het zover, daarom probeer ik nu een beetje fatsoenlijke planning te maken. Wij willen o.a. naar Magic Kingdom, Animal Kingdom, Epcot en Hollywood Studios gaan met een gezelschap van 6 personen. De leeftijd varieert van 9 tot 71, er moet dus een beetje van alles in zitten. De bedoeling is om resp. 2, 1, 1, 1 dag(en) per park uit te trekken, is dit voldoende of missen we dan teveel? Het hoeft niet allemaal achter elkaar we kunnen er nog rustdagen tussen nemen en extra dagen aanplakken:-k. We zijn uiteindelijk 2 weken in Orlando. :D
Groetjes,
SjonnieM
Tuurlijk kunnen we je adviseren.
Met een dergelijk gemeleerd gezelschap zou ik inderdaad MK twee dagen doen. Maar dat is wel afhankelijk van het seizoen. Ga je namelijk in juli/aug/sept dan is de temperatuur erg hoog en is het handig om niet al te lange dagen te maken, dus over twee dagen te verdelen. Buiten die periode is het afhankelijk van je eigen conditie of het haalbaar is om MK in één dag te doen.
Epcot ... ik doe er elke keer twee dagen over, maar da's persoonlijk. Ik neem graag de tijd voor de World Showcase en geniet van de relatieve rust en de sfeer. Van anderen weet ik dat ze dat deel minder leuk vinden en het park in minder dan een dag doen. En wel het vuurwerk 's avonds gaan kijken (heb ik zelf nog nooit gezien, shameshameshame!!!).
AK en MGM vind ik zeker wel te doen op één dag. Echter, als je daar een aantal attracties meer dan één keer wilt doen wordt ook daar je tijd wat krap.
Rustdagen ...
Als je in de zomer gaat zou ik die zeker inplannen. Rust hoeft niet te betekenen dat je helemaal niets gaat doen, maar wel dat je "rust" neemt van het klimaat en iets gaat doen waarvoor je niet in de buitenlucht verblijft. Dus shoppen of een andere indoor-bezigheid. Er is genoeg te doen in Orlando e.o. op dat gebied!!
Als je er al zo vaak bent gewwest moet je je inderdaad schamen voor het feit dat je het vuurwerk niet hebt gezien. Het vuurwerk is gewoon schitterend mooi, dat zie je niet veel in Nederland want er gaat heel veel de lucht in.
Ik zou ook minimaal 2 dagen uittrekken voor MK, epcot doen wij wel in 1 dag maar dat is net waar je interesse naar uitgaat. 7 jaar geleden zijn wij 16 dagen zoet geweest in en rondom disney, wij maakten toen wel wat kortere dagen ong. 10.00 uur in het park 's morgens en ik denk 17.00 uur weer terug, m.u.v. de dagen met de avondshows. Deze moet je van te voren even goed inplannen, zodat je weet wat er is en dat je er op tijd bent. Voor het vuurwerk moesten wij toen in een niet al te drukke periode toch echt 45 minuten van te voren rond het meer staan wilde je vooraan staan.
Veel van de attracties zijn zowel voor jong als oud, ik denk dat je het meeste rekening moet houden met de jongste qua keus van de attracties.
Als afwisseling tussendoor ook nog even langs de grote malls, er is er één met een super grote foodcourt in het midden. Dat is een absolute aanrader als je allemaal je eigen favoriete eten wil eten, rondom keus uit eettentjes om je eten af te halen en in het midden een groot terras, dus voor ieder wel wat lekkers.
Leuke vakantie toegewenst.
Hey,
Bedankt voor je snelle reactie. Eh... mischien een stomme vraag maar wat is de World Showcase? :oops: Er zitten 'n paar rollercoaster-freaks bij dus mischien toch uitbreiden..
Groet,
SjonnieM
World Showcase is het gedeelte van Epcot rond het meer met de paviljoens die in het teken staan van verschillende landen. Kijk eens op de website van Epcot, daar zie je veel meer daarvan.
Hoi Jeroen,
Bedankt voor je bericht,
Welke van de parken is volgens jou het meest geschikt voor de jongste, je hebt inderdaad gelijk dat we daar het meest op moeten letten. De andere 2 (17&18) vinden hun weg wel. Weet je toevallig nog hoe die grote mall heet?
Groet,
SjonnieM
Hoi Sjonnie,
Wij hebben net 1,1,1,1 gedaan en vervolgens nog een dag Hollywood Studios en Magic Kingdom. Was een prima combinatie en de afsluiting met MK was ook goed gekozen. Bij MK waren we overigens ook begonnen, omdat dat toch wel de meeste Disney sfeer geeft.
Ik snap de mensen die de Studio's en Animal Kingdom op een dag doen niet. Je hebt echt een volle dag nodig om alles te zien, doen en beleven.