Ja wij vertrekken vanaf düsseldorf. Maar dit vliegveld kennen we goed, we zijn daar al een aantal keer vertrokken. Maar nog nooit naar Amerika.
Afdrukvoorbeeld
Ja wij vertrekken vanaf düsseldorf. Maar dit vliegveld kennen we goed, we zijn daar al een aantal keer vertrokken. Maar nog nooit naar Amerika.
@Maya
Wat een geweldige informatie :-) Aangezien wij ook met Delta het traject DUS-ATL-MCO gaan afleggen komt deze info goed van pas !
Printen en bewaren ;-)
Laat je absoluut niet afschrikken door de grootte van Atlanta. Op iedere hoek staat wel iemand die je de weg wijst, en bij de metro staat meestal ook iemand die je in de juiste richting kan sturen. Echt veel beter geregeld als Schiphol bijvoorbeeld. Als je Atlanta verlaat zul je denken "heb ik me hier druk over gemaakt " :-)
Thanks Iris!
Helemaal mee eens Maurice,
Ik reis altijd in mn uppie.
Was ongeveer 20 jaar geleden dat ik voor t laatst een vliegtuig van binnen had gezien en dat was naar Spanje destijds.
Toen ik de eerste keer in mn uppie naar Orlando ging maakte ik me het meest druk over Atlanta, maar het gaat daar allemaal zoooo soepel...
hoiiii wij vliegen 28 juli vanaf amsterdam naar atlanta om daar over te stappen en dan doorvliegen naar tampa wij gaan voor de 1e keer met delta airlines weet er ook iemand of je op de lange vlucht vanaf amsterdam ook ieder een eigen entertainment schermpje heeft ??????
gr diana
Hoe laat gaat je vlucht vanaf Amsterdam?
hoiii onze vlucht gaat om 11.05 va amsterdam atlanta
Je vliegt met een Airbus 330-300 en die is voorzien van eigen schermpje. Goede reis.
Hoiii zo dat is wel heel erg fijn zeg bedsankt voor de reactie. Waar heb je dat zo snel gevonden dan ???
Gr diana
Via de website de vlucht opgezocht en gekeken welk type vliegtuig wordt ingezet. Dan kan je bij Seatguru.com kijken hoe de indeling van het toestel is en of er persoonlijke schermpjes aanwezig zijn.
Daarnaast heb ik met hetzelfde type toestel van Amsterdam naar Detroit gevlogen.