Re: veel groen/water/park om een villa
hi
Misschien kun je eens zoeken naar een villa die gelegen is op een golfcourse, bv Southern Dunes. Verder is t mij opgevallen tijdens mijn "eeuwige" zoektocht (en die is nog gaande!) naar een leuke villa dat veel 'gated communities' een meer hebben en toch wel wat "aan natuur doen".
Ik overweeg Lake Berkley nu ... of Terra Verde .. want Southern Dunes is misschien toch net iets te ver weg van alle fun, zo'n 40 minuten.
Wij gaan wel met kinderen, anders koos ik wrschlk voor S.Dunes.
@ Corrus : een park is inderdaad een wat algemene benaming ...ik bedoel meer dat je niet aan een drukke weg beland, maar een soort (tja hoe noem ik dit nou precies???) resort?? waar je lekker een rondje zou kunnen lopen , iets wat rustiger is dan aan een drukke (snel) weg.
@ Mrloes :
inderdaad is southern dunes nogal ver weg van alles
@ iedereen : wie heeft er ervaring met boeken bij american estate en dan vooral welke villa beviel wel en welke niet en waarom wel of niet...
oooooo, ik voel me echt een newbey en een dommie omdat ik echt geen idee heb van alles wat er op me afkomt...er is zoveel info overal ik zie door de bomen het bos niet meer...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
maeycke
@ Corrus : een park is inderdaad een wat algemene benaming ...ik bedoel meer dat je niet aan een drukke weg beland, maar een soort (tja hoe noem ik dit nou precies???) resort??
Een villa wijk... :D
Citaat:
corrus
Een villa wijk... :D
ja zoiets :oops:
Misschien is Indian oaks Ridge iets voor jou.
Neem dan een villa aan de buitenzijde van de subdivision.
Deze liggen aan het eind van de Mystic Dunes golfclub en op een kwartiertje van Disney.
Lekker veel rust, groen en wijdse uitzichten.
Citaat:
maeycke
oooooo, ik voel me echt een newbey en een dommie omdat ik echt geen idee heb van alles wat er op me afkomt...er is zoveel info overal ik zie door de bomen het bos niet meer...
dat schrijf je als newbie :p
Maar gewoon vragen hoor. We hebben allemaal moeten ontdekken hoe het werkt. En niets leukers dan iemand op weg helpen naar een leuke vakantie :)
Ik vond Windsor Hills ook wel groen aangelegd en vooral - lekker dicht bij de parken -. Maar het blijft aangelegd groen, het ziet er niet uit alsof je in een natuurpark verblijft.
Is heel Florida niet redelijk groen?
Citaat:
cloggie68
Ik vond Windsor Hills ook wel groen aangelegd en vooral - lekker dicht bij de parken -. Maar het blijft aangelegd groen, het ziet er niet uit alsof je in een natuurpark verblijft.
aangelegd groen.....ja ik vind het prachtig, keurige rechte paden door keurige groene grasveldjes. Netjes allemaal op de gelijke hoogte gemaaid.
Das nou zo mooi aan Orlando/kissimee :-({|=
Ik vond 't ook een mooi park hoor maar of dat nou bedoeld werd met 'een villa in 't groen'? Ik zie dan meer een villa voor me waarbij groen het zicht van de buren wegneemt zeg maar... en dat zul je op WH niet vinden :) Maar verder vond ik het er top!