Je mag je zicht niet belemmeren. Maar die regel is enkel in California en Minnesota van kracht.
Zie http://www.gpsreview.net/windshield-...n-some-states/
Afdrukvoorbeeld
Je mag je zicht niet belemmeren. Maar die regel is enkel in California en Minnesota van kracht.
Zie http://www.gpsreview.net/windshield-...n-some-states/
Daar kom je natuurlijk ook een eind mee, maar er is een UK site met routebeschrijvingen naar veel bekende communities met foto's van de parkeergarage op MCO, de verkeersborden bij de uitrit van de garage, de tolbooths en alle afslagen tot en met bijvoorbeeld de afslag op de 192, bijwijze van spreken! Perfect for beginners:-#.
In een ver verleden heb je er ook wel eens naar verwezen op dit fraaie Forum, vandaar dat ik een beroep op je geheugen deed. Het is al meer dan 500 berichten geleden, ik kan het bericht niet meer vinden......
Streetview is echt super. Van te voren zien wat je ongeveer moet verwachten van een hotel, wat er omheen zit etc. etc. jammer dat je er nog niet virtueel door heen kan rijden. Komt vast nog wel.
Gerrit, blij ook om te lezen dat het maar in 2 staten verboden is en dat het dus wél in Florida mag. Heb ik toch niet voor niets m'n houder gekocht voor m'n PDA. :)
Zal 'm dan ook weer meenemen de volgende trip.
past de stekker daar ook gewoon in de sigarettenaansteker of moet je weer iets aparts aanschaffen ( ben lastig maar wil zo goed mogelijk voorbereid zijn als het zover is)
Is dezelfde stekker als in Nederland.
Nou als ik echt pech heb kan ik mijn eigen navigatie systeem niet eens gebruiken
hier staat regelmatig kaart van usa ff op geheugenkaart zetten en rijden maar maar volgens mij is mijn navigatie systeem daar niet geschikt voor dien ik dan in amerika er nog een te huren met de auto.
is natuurlijk wel niet zo heel erg maar je eigen navigatie ken je het best moet je dat ander ding weer leren kennen plus het praat niet nederlands
lea: wanneer kom je naar FL? ik kan mischien wel wat voor je regelen
weet nog niet exact wanneer ik naar florida kom hoor
ligt een beetje aan de datum wanneer de eind examens volgend jaar zijn en de eventuele her examens. bedoeling is om te gaan als de examens klaar zijn maar ja heb daar nu nog geen duidelijkheid over(helaas)
maar wel vast bedankt voor het aandbod
Ik vroeg me af of iemand reeds ervaring heeft met het gebruik van Igo 8 navigatiesoftware in Florida???
Ik hoor van iedereen dat Tomtom prima schijnt te werken..ben dus benieuwd naar Igo 8 ervaringen...:grin:
Ik sluit me hierbij aan, ben ook zeer benieuwd naar I-Go ervaringen. Toevallig 't weekend op m'n Mio gezet, kaart van Florida erin geladen. Hij heeft (zoals verwacht) wat problemen met het vinden van m'n huidige locatie 8-[, maar het zoeken naar verschillende hotels of als test achterafsteegjes ging op zich goed.