Heb je wel eens op www.biddingfortravel.com gekeken?
Daar kan je zien welke hotels je kunt krijgen in welk gebied ze liggen en hoeveel sterren ze hebben.
Ook kun je zien voor hoeveel $ deze hotels "gewonnen"zijn door anderen.
Afdrukvoorbeeld
Heb je wel eens op www.biddingfortravel.com gekeken?
Daar kan je zien welke hotels je kunt krijgen in welk gebied ze liggen en hoeveel sterren ze hebben.
Ook kun je zien voor hoeveel $ deze hotels "gewonnen"zijn door anderen.
ik heb daar wel eens gekeken, maar volgens mij kijk ik niet goed
Ik zie namelijk nergens een lijst met al die informatie. Alleen posts van mensen die gewonnen hebben
waar kan ik zo'n lijst vinden dan?
Op de site van BFT ga je bv naar florida-orlando.
Als je dat aanklikt,dan is het bovenste bericht de orlando hotellijst .
Succes!
Hoi
Vandaag voor 1 nachtje gewonnen in Tampa het Radisson Bay Harbor Hotel voor 60 dollar is een 3 sterren hotel en zoals de naam al zegt aan de baai, wel dicht bij het vliegveld maar dit schijnt niet voor veel overlast te zorgen en we zijn denk ik toch een groot deel van de dag de stad in. Zit nml redelijk dicht bij down town. Zitten daar 9-10 juli.
Didier
Worden deze bedragen gelijk afgeschreven van de CC of moet je die ter plaatse betalen. Dit i.v.m. de gunstige dollarstand, zou je al voor volgend jaar e.a kunnen boeken
Grz
Ton
Deze worden ineens afgeschreven
Ze bedoelen met ineens dat dat enkele dagen na boeking ten laste van je creditcard gaat en dan ligt het er aan hoe jij je creditcard uitgaven betaald wanneer het van jouw rekening afgaat.
Even wat anders, weekendje dusseldorf Marriot Renaissance geboekt via priceline 67 dollar gaan pas in juni naar Florida.
Onze eerste winnende bod van dit jaar!! Wij zitten op 21-22-23 juli in de Peabody.
Winnende bod $100,-