Dat ligt er aan of de tickets toen al geprint waren. Heb je ze rechtstreeks bij Martinair geboekt, en gelijk betaald? Dan zijn ze als het goed is gelijk geprint. Bij een reisbureau zou ik het voor de zekerheid even checken.
Afdrukvoorbeeld
Onze tickets zijn veel later pas geprint en daar gelden de oude regels die golden ten tijde van het boeken voor.
Ik heb al meerdere mensen gehoord die tickets wel ervoor hadden gekocht, maar later geprint zijn, die toch maar 1 koffer mochten meenemen.
Bel eens met Martinair zou ik zeggen.
Wat staat er op je e-ticket? Bij ons staat er:
Baggage: 2 piece(s) per traveller
Er is een verschil tussen tickets (ver)kopen en tickets (laten) printen...
Als je vliegtickets koopt (bijv. bij een reisbureau) betaal je het geld en daarna ben je afhankelijk van het reisbureau wanneer deze het vliegticket laat printen.(uitgeven)
Als je tickets laat printen (uitgeven) gelden de regels zoals deze vermeld staan op het ticket...
Er zijn echt honderden reisbureaus die tickets zo laat mogelijk voor vertrek de vliegtickets laten printen (uitgeven)
Ik heb net mijn stoelen gereserveerd voor de heenreis.
Hier al veel gelezen dat de verdeling 2-3-2 oftewel 2-4-2 kan zijn.
Telefonisch bevestigd gekregen dat de vlucht op 31 juli MP0635 in ieder geval 2-3-2 is en dat er vrijwel niet meer gebruik gemaakt wordt van 2-4-2.
'vrijwel niet' = een Martinairionistische uitspraak :mrgreen:
Aan volgende mededeling kunnen geen rechten worden ontleend:
Heenreis op 4/4/2010 met MP0635 was de indeling 2-3-2
Terugreis op 29/4/2010 met MP0636 was de indeling 2-3-2
Op de heenreis werd in het vliegtuig tijdens de vlucht nog omgeroepen of je wilde upgraden naar Comfort Class (à 65 euro pp). Tijdens de terugvlucht geen woord daarover.
We hebben ook plaatsen gereserveerd waar je een bedje tegen de muur kan hangen voor onze kleine. Zijn op zich wel fijne plaatsen met meer beenruimte trouwens.
Zo'n entertainmentset moet je die ook reserveren? Of waar kan je die halen bij de gate. En ik heb gehoord dat ze snel op zijn maar ik neem aan dat ze er niet maar 10 ofzo hebben liggen...