Yep, die zit er! Vrienden van ons hebben daar gegeten...
Afdrukvoorbeeld
Yep, die zit er! Vrienden van ons hebben daar gegeten...
Zeker wel!
Melting Pot of Orlando
549 West Sand Lake Road
Orlando, FL 32819-5109
(407) 903-1100
http://media-cdn.tripadvisor.com/med...-chocolate.jpg
Inderdaad!!!
Wij zijn met zijn vijven en inclusief de fooi betalen we dus eigenlijk voor 6 personen dus wij letten toch ook wel op de prijzen van de restaurants.
Dure restaurants zitten er voor ons sowieso niet in. Dat geld besteden we liever aan andere dingen.
Wel gaan we elke dag uit ontbijten (ik vertik het om op vakantie te koken) en omdat wij meestal 's avonds geen zin meer hebben om ergens te gaan eten doen wij dat 's middags als late lunch (na een uitgebreid ontbijtbuffet heb je om 12-13 uur nog echt geen honger).
Dus als wij klaar zijn in een park gaan we lekker ergens eten. Veel restaurants bieden op doordeweekse dagen voor de lunch bepaalde combo's aan. Echt de moeite waard en niet te duur.
Bahama Breeze heeft ook lunchcombo's.
Bij veel restaurants (o.a Chili's, Applebees en vele anderen) krijg je combo's vanaf 5-6 $.
En laten we eerlijk zijn... zelfs al neem je ergens een "small platter" , dan krijg je nog een bord vol.
En 's avonds doen we simpel: kant-en-klare salades of een pizza van Papa John's (jummie) of lekker gebakken kip van de Walmart en de meiden zijn al blij als er ijs in de vriezer ligt en chippen in de kast.
Na de vakantie doen we het dan wel weer zoals het moet en gezond.
@Ritchie: Uiteraard. Maar in het algemeen zit je rond deze prijsranges:
"Inexpensive" = Generally < $15
"Moderate" = Between $15 & $30
"Expensive" = Generally > $30
Wij hebben de afgelopen vakantie de meeste tijd op de kamer ontbeten. Lekker relaxed wakker worden en bijlezen met een bagel creamcheese of een geroosterd broodje met Peter Pan Creamy Peanutbutter.
Als je voor een gezin moet betalen is het uiteraard in totaal duurder. Maar het eten per persoon blijft even duur ;)
Ik denk ook dat het woord verkeerd is. Men had moeten spreken over 'gemiddelde prijs'. De één vindt een gemiddelde prijs wel betaalbaar en de ander niet.
Ofwel: Bahama Breeze is een restaurant met een gemiddelde prijs... Valt niet in de goedkope categorie, maar ook niet in de dure.
Of zo iets :)
Met betaalbaar bedoel ik de prijscategorie beneden 30 dollar pp (incl tip, drank en dessert of voorgerechtje). Wij hadden elk een cocktail als aperitief, fried shrimps als voorgerecht (1 voor ons 2), een hoofdgerecht en drank met refills. Voor de goede kwaliteit van ons eten betaalden we 51 dollar in totaal. Ik vind dat gezien de kwaliteit en de sfeer in het restaurant een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Voor de lunch zal de prijs nog wel wat lager liggen.