Re: Tips voor omgeving Orlando
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
r.stam
Hallo forumleden!
Wie heeft tips voor autohuur ter plaatse en andere tips, ook voor shoppen.
groet,
Remco Stam
Hallo Remco, Ik heb je bericht verplaatst naar een topic wat al heel veel van je vragen kan beantwoorden, en misschien wel nieuwe oproepen :D
Auto huren ? Ook daar zijn al vele verhalen over geschreven, wij huren bijv. vaak bij usareisen.de, maar shoppen ook wel rond voor de beste prijs.
Zo kwam voor ons voor de volgende reis dollar.de met een betere prijs.
Ik zou de auto i.i.g. voor de hele periode huren. Dat maakt je ook flexibeler.
Shop till you drop is één van de attracties van Orlando, met zijn verschillende outlet- en gewone malls. Ook hier komt een auto goed van pas. :mrgreen:
En de ultieme tip; lees het forum er eens goed op na. Een schat aan informatie.
Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!
Hallo allemaal,
Even een vraagje aan jullie als we onze auto inleveren bij Alamo. In Orlando of Tampa, welke borden moeten wij dan volgen voor de inlevering.
groetjes nel
De borden rental car return, op MCO is dat opeens een afslag aan de linkerkant die erg kort is. Gewoon goed op de borden letten en niet uiterst rechts gaan rijden.
Mocht je de afslag missen gewoon doorrijden en de borden van de terminals weer aanhouden, dan rij je een rondje en heb je een nieuwe poging.
Hoi hoi
Wij gaan voor de eerste keer naar florida.
We hebben er zin in8-[
Mijn vraag is we landen In Orlando en hebben een auto gehuurd op het vliegveld en moeten dan naar kissimmee is dat vanuit orlando makkelijk te rijden stata het goed aangegeven op de weg?
Ook zitten we in tweestrijd of we tickets voor seaworld, aquatika en bushgardens op het internet moeten bestellen en wat is dan een betrouwe site om ze te bestellen want ik heb ook gehoord dat je kaartjes moet kopen zodat je niet hoeft te wachten in de lange rijen van de parken:oops:
Alvast bedankt groetjes sonja
Het is best goed te rijden hoor vanaf Orlando airport naar Kissemee, makkelijkst is natuurlijk wel met een navigatie maar een goede kaart kan natuurlijk ook.
Je moet niks he met die kaarten van de parken je kan in de rij gaan staan maar vooruit kopen is handiger scheelt toch wel weer tijd dat je meteen door kan lopen.
Goede site is deze www.undercovertourist.com daar krijg je binnen 14 dagen echte entree bewijzen opgestuurd, Er zijn er meer maar dat zullen andere die wat meer Florida ervaring hebben dan ik best wel weten.
Hallo Sonja,
Momenteel is er een leuke aanbieding bij attractiontickets.de ; 3 parken Seaworld, Aquatica en Busch Gardens voor 88 euro. Je kunt dan 14 dagen onbeperkt gebruik maken van deze 3 parken. Dat is echt een superaanbieding!
Zie deze link http://www.attractionticketsdirect.d...ark-ticket.htm
De originele tickets worden binnen een paar dagen na bestelling opgestuurd.
Heel veel plezier alvast en pas maar op hoor, als je eenmaal 1x in Florida geweest bent wil je vaker \\:D/
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Sonja65
Hoi hoi
Wij gaan voor de eerste keer naar florida.
We hebben er zin in8-[
Mijn vraag is we landen In Orlando en hebben een auto gehuurd op het vliegveld en moeten dan naar kissimmee is dat vanuit orlando makkelijk te rijden stata het goed aangegeven op de weg?
Ja hoor, dat staat goed aangegeven. Je neemt op de airport Exit South - 417 tolweg.
Die leidt je naar Kissimmee, bijvoorbeeld afslag Celebration (afhankelijk waar je precies moet zijn), allemaal heel eenvoudig.
Mocht je geen tolprogramma bij je huurauto hebben, houdt dan rekening met 3x toll. 2x $1,25 (hoeft [nog] niet gepast) en 1x $0,50 bij de afrit van je keuze (moet gepast, dus zorg dat je 2 quarters bij je hebt).
Wij hebben ook tickets besteld via undercovertourist.com
* wdw parkhopper voor 6 dagen (voor de prijs van 5 dagen)
* flexticket plus (universal, oia, seaworld,bushgardens,antaqiua)
* ticket voor ksc
Door de gunstige dollarkoers nu kost dit pakket ongeveer een €450 per persoon.
De eerste 2 tickets zijn 14 dagen geldig dus ideaal om bijv een keertje savonds naar Epcot ofzo te gaan om naar het vuurwerk te kijken, of Seaworld.....
Dankje wel Anita.
Heb meteen geboekt:D want die 3 wilde we graag doen