Magic Kingdom zijn we al geweest toen hij nog een stuk jonger was. Vorig jaar zijn we ook naar Eurodisney geweest. Vandaar dat we nu niet meer naar MK willen.
Volgens mij is het goedkoper als ik de kaartjes daar los koop ipv bij American Estates.
Afdrukvoorbeeld
Magic Kingdom zijn we al geweest toen hij nog een stuk jonger was. Vorig jaar zijn we ook naar Eurodisney geweest. Vandaar dat we nu niet meer naar MK willen.
Volgens mij is het goedkoper als ik de kaartjes daar los koop ipv bij American Estates.
Als je voor 1 dag een ticket nodig hebt voor Disney kun je die inderdaad het beste ter plekke kopen. Helemaal met deze koers ;-)
1 dag epcot of universal. Ik zou dan kiezen voor epcot. Toch disney sfeer, maar dan heel anders.
= gewoon een heel leuk park. lekker slenteren, lekker eten en ook nog leuke attracties erbij.
Ga je toch naar universal, koop dan je kaarten online, scheelt altijd.
Seawlord zou ik ook online boeken ( rechtstreeks via de site). meerdere forummers zijn in het bezit van kortingscodes, hiermee kun je tot 25% korting krijgen. Dit kan geen enkel reisbureau voor je regelen.
Wat betreft waterparken keuze zat. Mij voorkeur gaat uit naar typhoon lagoon. Zeker met kleinere kinderen, alhoewel blizzard beach ook leuk is. Aquatica van seaworld, weet ik nog niets van af. Gaan we wel proberen over enkele weken.
Pascal
Hmm blijft moeilijk een keuze maken.
De promocode van Seaworld heb ik al, dus dat scheelt inderdaad.
De rest kopen we gewoon daar bij de kassa.
Pascal ik ben heel benieuwd hoe Aquatica jou bevalt, de foto's zien er iig goed uit.
Hoe diep is het zwembad bij Typhoon lagoon? mijn zoon heeft nog geen A-diploma namelijk. Verhuren ze daar ook van die zwemvesten dat je weet?
Even gesnuffeld op een Amerikaans forum.
Op de vraag die jou bezig houdt kwamen de volgende antwoorden.
If you were to buy these online or over the phone, your aunt would be shipped 'exchange certificates' which she would then have to take to the gate to redeem for the actual physical tickets. At that point in time, an ID will have to be seen for each person in the party age 16+ as proof of Florida residency. Alternatively, if she put the tickets at 'Will Call', the same thing would happen. And AGAIN the same thing would happen if she just tried to get the tickets at the gate.
There is absolutely no way around this, no strategy, and no possible loophole in the safeguards. It's pretty black and white - Florida state-issued ID for each person in the party (excluding children - who need to be accompanied by a FL-ID carrying parent/guardian).
---------------------------------------------------------------------------
Any time you buy any Florida Resident ticket, you have to show one Florida ID per adult ticket you buy. This is whether you are buying a one day, multi day, or Florida Res AP. If you are activating a voucher you received in the mail for a Florida Res ticket, you will have to show the ID at the ticket window when you exchange the voucher.
Once the ticket is purchased, you MAY be asked to show ID at the gate at any time. I've had to show mine a few times when the finger scanners were acting up, a couple times when my ticket was demagnetized, and one day when the ticket scanners themselves weren't working. I don't have to show my ID often, but it does happen.
If you are trying to use a resident ticket and you are asked for ID at the gate for some reason, they may confiscate the ticket or (more likely) require you to go to the ticket window and pay the difference to upgrade to a general public ticket. It's just not worth the risk to me.
Het maakt disney niet uit of jij bv tickets voor uk residents gebruikt als je geen uk resident bent.
Deze korting is maar minimaal (voor disney gezien).
De korting voor florida residents daarintegen is veel groter en hoger, daarom extra goede en strenge controles daarop.
Er zijn namelijk passen te krijgen als florida resident die voor het gewone publiek niet eens verkrijgbaar zijn (zoals de na 4uur Epcot pas).
Hi Michael,
eerst mij even swift voorstellen: Ben Caroline en ga in de meivakantie voor het eerst met mijn kind (9) naar Orlando alwaar we uiteraard diverse parken (zucht!) gaan bezoeken. Het wensenlijstje is: Epcot, Blizzard Beach, Nasa, Beach, Universal Studios Florida, en boottocht op het moeras (ben de naam van die boot met zon ventilator ff kwijt) en dat allemaal op een dag per park! Ruimte om te relaxen en te shoppen moet overblijven.
Vandaar dat ik op dit forum terecht ben gekomen en jouw mooie overzicht tegenkwam over disneyparken vergelijking.
Echter op mijn internetquest viel mij op dat de prijzen van div. internetaanbieders soms hoger ($5) liggen dan de gateprijs! Als rasechte hollandse vraag ik mij dan af waarom dan niet gewoon bij de gate kopen? Misschien zie ik echter iets over het hoofd?
Zoals al vaker aangegeven: de internetaanbieders zijn pas goedkoper vanaf de 3-daagse Disneytickets. De 1- en 2-daagse tickets leveren sommigen wel, maar dan met een opslag (service-fee) op de prijs die je normaal aan de gate betaalt.
Ik kon dat niet direct vinden, maar kreeg deze week de Mousesavers link, en dan krijg je ongeveer 5% (dus $ 15) extra korting. En die krijg je niet op de 14 Day Ultimate tickets helaas (ik heb het nog wel gevraagd, maar mocht niet baten). Dus inderdaad is het verschil dan $ 30 ....
Maar voor geïnteresseerd, de prijs in de UK is momenteel (of misschien wel altijd, maar ze doen het voorkomen alsof het een actie is) gelijk aan 7-daagse UK pas. Oftewel voor 165 pond kan je hem nu kopen, ten opzicht van 342 dollar bij UCT. En aangezien de euro / pond prijs ook flink in het voordeel van de euro opgelopen is, ziet dat er momenteel zelfs (ongeveer 10 euro) gunstiger uit in de UK =D>!
Alleen blijft moeilijk wat juiste moment is. Je wil zo graag onderste uit de kan :mrgreen: ! Maar ik ga dit weekend maar gewoon bestellen, het zijn natuurlijk eigenlijk belachelijk lage prijzen, maar ik heb 7 kaartjes nodig, dan is het toch ineens flink bedrag. Overigens, meeste UK operators versturen niet naar Nederland. Ik kwam bij tickets4fun.com uit, die overigens nav email van mij (hun prijzen lagen 15 pond hoger dan op de WDW UK website) gelijk op hun eigen website de prijzen verlaagd hadden naar dezelfde als WDW UK.
In 2005 hebben wij via het reisburo contact gekregen met Tim , een zelfstandig manneke dat bij ons langs de villa kwam om de kaartjes af te leveren voor een schappelijk tarief.
Ik heb de tarieven van hem voor dit moment opgevraagd, hij is niet de goedkoopste maar wel concurerend en het gemak dat hij de tickets op een afgesproken tijdstip (in ons geval op maandagmorgen om 8 uur) brengt is ook wat waard.
Ik heb de xls even naar mijn eigen server geupload : Prijslijst
De gegevens :
T.A.S.K Associates
P.O. Box 420543
Kissimmee, Fl. 34742-0543
Tollfree 888-300-2809 | Fax 407-846-4785
Email: taskassoc@aol.com