Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen
Volgens mij is er altijd wel een villa te vinden maar als je hele specifieke wensen hebt (voorkeur voor locatie, prijs en wat er in een huis moet zitten) dan kun je het maar beter vastleggen. De datum moet je natuurlijk wel weten, hoeveel personen er mee gaan is minder belangrijk ...meestal zijn de huizen toch al snel met minimaal 4 slaapkamers!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Indy
dat je waarschijnlijk een leuk prijs kan vinden als je er wat tijd insteekt, dat ga ik zeker doen.
Is zeker de moeite waard. Goed kijken en vergelijken loont de moeite. Toch vonden wij de laagste prijs voor 'ons' appartement echt bij één de bekende aanbieders hier. Nadat ik de particuliere verhuurders netjes had bedankt voor hun offerte, kreeg ik nog berichtjes van sommigen dat ze tegen die prijs niet op konden en wilden. 't Is een vreemde handel, dus vraag ook bij de grote jongens offertes aan......
@Teleton met de grote jongens bedoel je American Eastate ?
En American Vacations, USAFunvacations, Exit, D-reizen etc. etc.
Zie ook deze pagina :-) (te lui om zelf de links te koppelen)
Mijn ouders gaan over 3 weekjes naar Orlando, en hebben ook een villa gehuurd. En totaal niet duur.
Het is van een Engels stel, en ze hebben een villa in Eagle Point.
En ik weet niet of ik nou de site hier neer mag zetten, maar stuur anders maar ff een pb'tje.
Ik zelf heb ook een offerte bij hun opgevraagd voor september volgend jaar en ik zou volgens de koers van nu €683 kwijt zijn voor 2 weken.. nou das niet duur toch \\:D/
hallo allemaal.
Ik loop maar te zoeken naar de ervaringen van de villas op lindfields.
Ik kan alleen niets concreets vinden.
We wilen er volgend jaar heen gaan maar nu heb ik ergens gehoord dat dit vrij oude villas zijn.
Wie heeft er ervaring met de villas en omgeving?
groetjes!!!!!!!
Wij hebben de laatste reis, en zitten de komende reis, in een villa op Lindfields.
Het is inderdaad een oudere community, maar met de villa's is niks mis.
Wordt voor ons voorlopig de vaste verblijfplaats. Kijk maar eens in ons reisverslag.
Wij zijn 5 dagen geleden teruggekomen van een villa op Lindfields. Niets op aan te merken. De locatie is perfect!
veel groen/water/park om een villa
even een vraag met betrekking tot het huren van een villa.
In princippe hebben we een optie (tot morgen) op 2 tickets vanaf 17 december t/m 7 januari via United van Amsterdam naar Orlando gereserveerd via America Estate (gevonden door dit forum waarvoor al onze dank :D) Nou willen vandaag de rest beslissen en hebben we onze voorkeuren op een rijtje gezet. Na lang dubben hotel/villa willen we vooral graag ergens zijn wat maximaal 20-30 minuten van de parken af ligt, maar wat wel in het groen ligt met het liefst een meer(tje) of een park. Bestaat dit uberhaupt ? en wie heeft er ervaring met het desbetreffende hotel/ of villa?? Alle info is welkom
We gaan met z'n 2tjes en hebben zelf geen kinderen maar houden wel van een beetje comfort (het liefste een waterbed hahahaha)
Re: veel groen/water/park om een villa
Een meertje??? en dan??? Watvoor park bedoel je...