Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com
Het is eindelijk gelukt om het Newport beachside resort Miami te boeken via priceline.
Was al een tijdje aan het bieden maar het wilde niet echt vlotten.
Vandaag was ik van plan mijn laatse bod uit te brengen ,en als dat niet zou lukken zou ik een hotel langs de "normale' weg boeken.
Het lijkt wel of de prijzen (bij priceline) in Miami omhoog zijn gegaan in vergelijking met vorige jaren.
Op BFT zag ik voor dit hotel alleen prijzen uit 2006 schommelde toen tussen de $43 en $90 Vorig jaar stond er geen een winnend bod,en dit jaar 1 van $150.
Ik heb 'm voor $ 130 ex tax. Had het liever wat goedkoper gehad,maar mijn lagere biedingen werden niet geaccepteerd.
En ik wil erg graag naar dit hotel.
PS We gaan 26 april.
Wij hebben dag 0 maar vast geboekt, 3 op 4 november in Amsterdam:
Congratulations, your price of $90 was accepted by Courtyard By Marriott Amsterdam Airport.
Total charges: US$104.90
Nou, koopje lijkt me, circa 68 euro inclusief. Op Expedia.nl doet dit hotel 185 EURO per kamer/nacht. :mrgreen:
Mooi prijs zeg.
Ik heb laats al een vraag gesteld van mensen die in Europa hotels boeken via Priceline...en als je het zo ziet dan loont het zeer zeker.
Dennis
Echt wel, deze boekte we afgelopen week ook nog voor een tripje naar Hamburg:
(Nu alleen maar hopen dat het ook allemaal goed gaat als we bij het hotel aankomen met ons priceline-Confirmation Number.... voor ons 1e keer...)
Congratulations, your price of $75 was accepted by Hamburg Marriott Hotel.
Hamburg Marriott Hotel https://www.priceline.com/hotels/Lan...s/4star_rd.gif Hamburg
Abc Strasse 52
Hamburg, Germany
49 40 35 05 0
See Hotel Website
View Map and Directions Check-In Date:
Sat, Aug 2, 2008 / After 03:00 PM
Check-Out Date:
Sun, Aug 3, 2008 / 12:00 PM
Met het gauw doorlezen van dit onderwerp heb ik mijn vraag helaas nog niet beantwoord gezien. Bied je op Priceline op een prijs per nacht, of op de prijs van je totaal verblijf?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
RCRC
Echt wel, deze boekte we afgelopen week ook nog voor een tripje naar Hamburg:
(Nu alleen maar hopen dat het ook allemaal goed gaat als we bij het hotel aankomen met ons priceline-Confirmation Number.... voor ons 1e keer...)
Congratulations, your price of
$75 was accepted by Hamburg Marriott Hotel.
Hamburg Marriott Hotel https://www.priceline.com/hotels/Lan...s/4star_rd.gif Hamburg
Abc Strasse 52
Hamburg, Germany
49 40 35 05 0
See Hotel Website
View Map and Directions Check-In Date:
Sat, Aug 2, 2008 / After 03:00 PM
Check-Out Date:
Sun, Aug 3, 2008 / 12:00 PM
Mooi man...
Ik heb dit jaar ook veel via Priceline geboekt en ook voor mij de eerste keer.
In New York ga ik mee maken of het ook allemaal gelukt is.
Ik ben nu bezig een hotel te krijgen op Brussel Airport maar dat is het volgens mij allemaal toch duurder een bod van $95 Dollar wordt niet geaccepteert....afwachten dus.
Dennis
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
cetje
Met het gauw doorlezen van dit onderwerp heb ik mijn vraag helaas nog niet beantwoord gezien. Bied je op Priceline op een prijs per nacht, of op de prijs van je totaal verblijf?
Het bedrag welke jij ingeeft is het bedrag, excl. bijkomende fee per nacht.
Je bepaalt zelf door het aantal dagen in te geven de lengte van je verblijf.
Bedankt voor de info! Eerst maar eens een creditcard aanvragen...
Vandaag in Panama city Beach het Bay Point Marriott Golf Resort & Spa gewonnen voor 2 nachten kosten icl. tax. $ 208 Dollar.
Volgens hun eigen site kost een nacht $ 209 Dollar dus heb ik eigenlijk een gratis nacht gekregen.
Dennis
ik ga in december een rondreis doen en ben voor verschillende steden nog op zoek naar goede hotels met een gunstige ligging.
Welke zoekcriteria (gebieden,aantal sterren, bod) moet ik op priceline invullen voor de volgende steden om echt goede hotels te krijgen?
Miami
Orlando
Key West
Napels
Sarasota
ik heb al vaker via priceline geboekt, dus ik weet hoe het werkt. Ben in Florida alleen niet zo goed bekend met welke hotels waar liggen, welke biedingen redelijk zijn en hoeveel sterren ze hebben
hoop dat jullie me kunnen helpen!