Sushihouse of Orlando, nabij Florida Mall. We keren er elk jaar terug naar toe...O:)
Afdrukvoorbeeld
Sushihouse of Orlando, nabij Florida Mall. We keren er elk jaar terug naar toe...O:)
Sushi genoeg dus :lol: Denk dat we kobe en-of seito gaan proberen. Bedankt voor de tips!
HIER
Voor de rest , wil ik toch iedereen aanraden om bij Yellow dog eats te gaan eten , heel apart voedsel maar wel erg lekker :grin:
We zijn net terug en hebben genoten van oa bahama breeze, kobe, texas de brazil,... meer volgt in het reisverslag.
Hebben afgelopen vakantie ook heerlijke Sushi gegeten:
En op de Universal Citywalk zit ook een heerlijke Sushi tent. Echt hele goede Sushi!!Citaat:
Na een U-turn komen we eindelijk in het juiste stuk van de International Drive en zien ineens sushi staan. Eigenlijk hebben we daar ook wel weer eens zin in. Weer eens wat anders dan steaks, steaks en steaks. We parkeren de auto bij Oishi Japans Restaurant. Helaas kennen ze hier in Amerika geen all-you-can-eat-sushi optie, maar de kaart staat vol met lekkere en speciale sushi’s. We zien een ‘loveboat-menu’ staat welke 45 dollar kost. Genoeg voor met zijn twee’tjes, maar als we de verschillende speciale sushi’s optellen, komen we ook aan die 45 dollar en heb je veel meer en vooral veel meer verschillende en aparte sushi’s. Als eerste bestellen we een bordje met Crunchy Spicy Tuna Rolls, Rainbow Rolls en een Ninja (zalm, witte tonijn, kaas, avocado, oishi saus en pittige mayo). Van de eerste krijgen we 8 stuks en van de andere twee krijgen we er 10 stuks. Na ieder 14 sushi hebben we nog plaats over. Dit keer bestellen we een Dragon Roll (gefrituurde garnaal, kaas, avocado met avocado- en palingsaus) en een Pink Lady (krokante pittige tonijn, asperges met daarbovenop weer een stukje tonijn en pittige masago saus). Twee bordjes met ieder 8 sushi’s. Nee, dat is niet waar. Bij de Pink Lady zit er nog eentje extra verstopt! Dan hebben we genoeg gehad en gaan we weer op weg naar huis.
http://halloweenflorida2011.files.wo...pg?w=644&h=484
Vooral de Specials zijn om je stokjes af te likken :) Dit is wel een soort Sushi Diner. Je kunt buiten zitten of aan de bar waar je de Chef de Sushi's ziet rollen..
Locaties:
Oishi Orlando, FL
11025 International Drive
Orlando, FL 32821
Oishi Tampa, FL
615 Channelside Drive, Upstairs #204A
Tampa, FL 33662
Fusion Bistro Sushi & Sake Bar
Fusion Bistro Sushi & Sake Bar is more than just fresh, delicious sushi in a trendy, fun setting – it is the future of sushi. With brand-new wireless technology, “sushi cameras” and a robotic sushi-roll making machine, this walk-up bistro is like nothing you’ve ever seen before. Fusion Bistro blends the finest ingredients and best sushi combinations with a rock’n’roll Asian-fanfare attitude. Located above the Cineplex
Dat lijkt meer op een aangereden komkommerdiertje ~@###!!
Ik ben geïnteresseerd in Bahama Breeze, lijkt me best lekker!
bahama breeze is helemaal TOP, mijn favoriet
afgelopen vakantie buiten florida heb ik special een hotelovernachting ingelast in kennesaw,ga omdat er daar ook een BBrestaurant zit..
en ook daar hebben we genoten van een heerlijk diner
dus ik zeg DOEN !!!!!!!! en dan vooral het toetje chocolate island proberen
**weet iemand of er in Orlando een `Melting pot`(fondue restaurant) zit
krijg steeds een error melding op de site