Tickets Orlando: vertrek 19 okt 2009 t/m 13 feb 2010
Natuurlijk weer niet t/m juni grrrrrrrrrr...
Afdrukvoorbeeld
Tickets Orlando: vertrek 19 okt 2009 t/m 13 feb 2010
Natuurlijk weer niet t/m juni grrrrrrrrrr...
Nee, jammer voor je... maar misschien kan iemand er toch nog net van profiteren die eerder wil gaan.
Zojuist geboekt:
vertrek: 3 mei 2010 vanaf Düsseldorf rechtstreeks naar Miami
terug: 15 mei 2010 vanaf Miami rechtstreeks naar Düsseldorf
aantal personen: 3 volwassenen en 2 kids
hallo
wij hebben voor zijn zessen vorige week geboekt bij americane vacations.
wij vliegen met united airlines op 28 april naar orlando via washington.
en terug op 15 mei en voor ons allemaal kwamen we op 2740 euro uit.
dit is voor 5 volwassen tickets en 1 kind.
dit vonden we een leuke prijs dus dat hebben we maar gelijk gedaan.
dus de vliegreis is geboekt nu de rest nog maar dat komt wel.
Voor de late beslissers, avonturiers en koopjesjagers die het niet erg vinden om vanuit Brussel te vliegen: Connections heeft weer aanbiedingen voor dit najaar en 't vroege voorjaar. Orlando 'doet' 408 euro, je kunt al naar Miami voor 389.
Paar steekproefjes genomen en het is wel oppassen met boeken want de vluchttijden, aansluitingen en overstappen zijn deze keer niet altijd even gunstig.
Ik heb vluchten met United gezien voor 408 euro, met een overstap in Washington, dan naar Chicago en vervolgens naar Orlando. Maar ook de Air France variant (trein vanaf Brussel naar Parijs Charles de Gaulle en dan naar Miami) voor 389 euro is weer terug.
't Kost me een beetje moeite, maar ik moet toegeven dat de Bijenkorfactie van Martinair met deze prijzen en reistijden, weer iets aantrekkelijker lijkt. Ik las wel op een ander forum dat Martinair op de vluchten naar Orlando een 767 met een speciale stoelconfiguratie in kan zetten. Daar word je niet vrolijk van; in plaats van de toch al niet riante 2-3-2 opstelling, schijnt er een toestel met een 2-4-2 opstelling gebruikt te worden. Zeker Comfort Seats boeken dus, of schoenlepels bij de hand houden :-k.
Ik krijg toch steeds het idee dat de hele lage prijzen slechte vluchttijden of enorme overstaptijden hebben. Als je een leuke prijs hebt gevonden zit je met een reistijd van 15 uur of meer!
Het blijft oppassen, maar ze zijn er best wel hoor! Dit najaar hebben we zelf ook weer een prima schema bij United, met een lay over van 2 en een half uur op de heen- en 2 uur op de terugweg, blijven we ruim onder de 15 uur reistijd. Voor 327 euro pp...
Ik ben wel benieuwd hoeveel stoelen er zijn voor de Bijenkorfactie maar dat weten we pas donderdag natuurlijk. Wij gaan in mei met Martinair maar heb voor de terugweg wel ComfortClass geboekt... als ik ergens nog een zakje geld vind komen ze er misschien ook nog voor de heenweg maar voor 6 personen is het een aardig bedrag.
Zou het niet kunnen zijn dat ze maar een x aantal stoelen per vlucht tegen een lagere prijs wegdoen...of is dat een rare gedachtenkronkel?