Universal studios zeker niet overslaan met grotere kinderen !!!!!!
En kelly park voor een rustig dagje genieten.
Afdrukvoorbeeld
Universal studios zeker niet overslaan met grotere kinderen !!!!!!
En kelly park voor een rustig dagje genieten.
univeral studios willen we zeker naar toe,dachten eigenlijk dat dit in de disney passen zat.Maar dat zit dus appart.Weet er iemand wat de intree van dat park kost?Wij zijn echt film fanaten dus staat wel op onze lijst.en zijn er daar toch ook wel aktrakties?GA wel weer het internet op .Moet wel zeggen dat ik er al veel voorpret aan beleef .Duurt alleen nog zo lang voordat wij gaan .Eerst dit jaar naar turkije en volgend jaar florida here we come.mooi jaartje de tyd om te sparen en alles eens goed uit te stippelen.Zijn er onder jullie ook mensen die ook een bungalow gehuurd hebben?ben benieuwd naar jullie ervaringen.iedereen alvast bedankt grt tas
Als je nog een jaar de tijd hebt, heb je in ieder geval ook ruim de tijd om dit forum eens door te spitten. Daar staan alle antwoorden op je vragen al een keer of wat beschreven.
Er zijn onderwerpen over Disneyparken, Universalparken en alle andere parken die er zijn, met daar ook vaak kaartjes en overzichten van alle attracties.
Ook over de entreeprijzen is een heel boekwerk te vinden, al zullen die volgend jaar weer anders zijn.
Ervaringen over villahuur, hotelkamers, auto's etc., ook die zijn er volop.
Genoeg te doen dus, en zoeken gaat ook eenvoudig. Boven aan iedere pagina vindt je in de blauwe balk een zoekfunctie. Woordje intypen en gaan met die banaan.
Veel plezier met de voorbereidingen.
Wat we ook graag willen weten is of je echt zo kapot bent als je aankomt want we hebben een huurauto klaar staan en moeten nog naar Kissimmee rijden en is dat makkelijk te vinden daar als je van het vliegveld afkomt?
Kapot zijn is natuurlijk persoonlijk, maar naar Kissimmee rijden is een eitje.
Via de 417 Toll (South Exit) is het bijna niet te missen en binnen een half uur te doen.
Neem wel een paar losse dollars en een paar quarters mee voor de tol.
North Exit, via de 528 kan ook, iets minder tol, maar voor nieuwelingen ook wat lastiger.
Ik trek het prima, maar dat is zoals al gezegd erg persoonlijk. Als je eenmaal bent geland, en je ziet Amerika, dan ben je volgens mij best wakker. Ik ga meestal dan ook pas rond 0.00u slapen, wat dus eigenlijk 6u 's morgens in Nederland zou zijn.
Maar een beetje slapen in het vliegtuig kan nooit kwaad!
Da's ook onze ervaring. Na aankomst heb je nog genoeg adrenaline door je lijf lopen hoor. Ik ben dan weer helemaal fit in elk geval :smile:.
Je kunt van te voren via mapquest.com b.v. je route uitprinten. Ook heb je een Noord en een Zuid "uitgang" bij de wegen. Naar Kissimmee is de Zuid handiger. Je kunt dan ook aan de zuidkant van het vliegveld je auto ophalen (er is een noord- en zuidkant garage voor autohuur).
Kijk eens op de website van het internationale vliegveld van Orlando, daar staat een berg informatie op, dat haalt net wat onzekerheid weg.
Succes en vooral veel plezier!!
Kapot is een groot woord maar na ophaling van de auto en de rit naar het hotel vallen wij wel altijd als een blok in slaap .
Hallo forumleden!
Wij zijn in augustus 25 jaar getrouwd en gaan een week naar Orlando met onze 2 dochters. Ik ben er al eerder geweest (lang geleden in 1991). We willen natuurlijk een paar parken bezoeken en ook 2 dagen een auto huren. Wie heeft tips voor autohuur ter plaatse en andere tips, ook voor shoppen. Kan iemand ons vertellen hoelang je onderweg bent naar Miami met de auto? Ook daar evt nog tips voor, hoe te rijden, wat leuk is om te zien etc. Ik ben mij ervan bewust dat ik veel vraag , maar iedere tip is uiteraard van harte welkom!
ALvast dank!
groet,
Remco Stam
Waarom maar 2 dagen een auto huren? Hoe ga je de andere dagen op uw bestemming geraken? Ik zou precies gewoon een week een auto huren...als je er zowiezo maar een week bent, zou ik niet teveel tijd verliezen met het openbare vervoer...maar dat is mijn mening...
Naar Miami? Hangt ervanaf waar je juist wil zijn, maar een 4-5 uur zal je toch moeten tellen denk ik...een daguitstap zou ik er alleszins niet van maken.