Autoverhuur Dollar en Tollwegen
Wij gaan 4 weken naar Amerika. We hebben een auto gehuurd bij Dollar. We vertrekken in Atlanta en rijden zo naar Florida, de auto wordt terug ingeleverd in Orlando.
Ik begrijp niet goed hoe het zijn met het tollsysteem. Wat is het voordeligste voor ons?
Groetjes
Re: Autoverhuur Dollar en Tollwegen
Ik denk dat je best een mini sunpass aanschaft zodra je in Florida aankomt en direct activeert op nummerplaat met je cc.
Of dat er misschien iemand 1 sunpass al kan meebrengen vanuit Florida voor je.
Re: Autoverhuur Dollar en Tollwegen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
robeninge
We vertrekken in Atlanta en rijden zo naar Florida, de auto wordt terug ingeleverd in Orlando. Ik begrijp niet goed hoe het zijn met het tollsysteem. Wat is het voordeligste voor ons?
Ik neem aan dat je je route een beetje hebt voorbereid en dus weet hoeveel tolwegen je onderweg gaat tegenkomen. Heb zelf jaren gewoon gebruik gemaakt van de Cash-Lanes bij de tolpoorten, sinds vorig jaar maak ik echter gebruik van de Toll-by-Plate ( heet bij iedere verhuurder anders ) optie. Het voordeel is dat je gewoon lekker relaxed kan 'cruisen' en niet iedere keer moet stoppen om die muntjes in die bak te keilen. De SunPass-sticker die Hans Uit Koekelaere noemt is natuurlijk ook wel een optie, maar niet echt handig als je op een bepaald moment opeens je auto moet omruilen (ivm defect bv).
Wat voor advies kreeg je bv van de organisatie waarbij je hebt geboekt ?