hee
Welkom terug!
Als je foto's van de villa hebt ... altijd leuk.
Afdrukvoorbeeld
hee
Welkom terug!
Als je foto's van de villa hebt ... altijd leuk.
Er zit hier op het forum ene Ton, die weet er wel wat van.
Lange Ton of zo, oh nee Teleton ;-) Kijk maar eens op zijn reisverslag.
Hallo Lea,
A.s. vrijdag hebben wij bij AV een afspraak en gaan op aanraden van "Teleton"
(hoogstwaarschijnlijk) ook een condo boeken op Cane Island.
Wij zijn in juni tijdens onze vakantie even wezen kijken op het resort en het ziet er prachtig uit en ligt lekker centraal.
Dus wij houden je op de hoogte, ik heb Ton in Kissimmee persoonlijk gesproken
over Cane Island en hij is er zeer tevreden over ;)
Groetjes,
Petra & Pieter
Een geweldig complex...
Hartstikke mooie condo's... mooie echte luxe interieurs.... echt een topper...
heeft iemand ervaring met Holliday lettings co.uk?? een site die villa's in florida verhuurt.
Het huis wat wij hebben gehuurd staat ook op Holiday Lettings (hier). Het is gewoon een verzamelsite van particuliere eigenaren dus verder regel je alles particulier.
Onze kids waren afgelopen vakantie 5 en 6 jaar en wij verbleven in Windsor Hills in een townhouse van Storytime Orlando Rental. Is ons echt perfect bevallen. Leuk huis, splashpool bij het huis en het grote zwembad op loopafstand. Verder ook superdicht bij de parken. Ik heb er voor komend jaar weer naar gekeken maar het enige nadeel van WH is dat het zo gewild is en dus ook relatief wat duurder. Volgend jaar gaan we dus naar BellaVida Resort.
Hoi Pieter,
In BellaVida zijn idd ook townhomes maar we hebben nu een villa gehuurd (opa en oma gaan nu ook mee dus wat meer ruimte 'nodig'). Ik vind BellaVida wel lekker gunstig liggen zo vlak achter de Walmart!
ik ben nu aan het uitzoeken wat we willen en waar we willen zitten.
wij zijn van plan om in july 2010 de vakantie in Orlando te vieren.
het is alleen nog niet duidelijk welke datum we kunnen en met hoeveel personen we gaan (vriend en vriendin van de kids wel of niet mee?) maar ik heb het idee dat er zoveel villa's zijn en als we niet al te kieskeurig zijn dat er in januari of februari ook nog wel een villa voor ons zal zijn of is dit iets te optimistisch?