Re: Priceline hotel voor langere periode
Dat wordt lastig, aangezien de hotels voor verschillende dagen verschillende minimum-bedragen aan Priceline doorgeven. Als je bijv. een week wilt boeken en een hotel heeft voor bijv. woe/don een minimum van $45 en de andere dagen $70, dan zul je voor de hele week $70 moeten bieden om het hotel te winnen.
Ik heb voor mijn tripje vorige maand een aantal hotels voor meerdere dagen gehad, maar zo'n beetje voor alle nachten apart geboden. Met het risico dat ik niet alle nachten aaneengesloten in hetzelfde hotel zou zitten (uiteindelijk viel dat gelukkig mee). Maar met kids kan ik me voorstellen dat je niet op verplaatsing van het ene naar het andere hotel zit te wachten.
Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com
Priceline is in principe een kamer voor twee personen zonder ontbijt. Maar sommige hotels bieden voor alle gasten een gratis ontbijt, dat verschilt per hotel. Gewoon een kwestie van de website van je hotel(s) goed bekijken en bij twijfel een mailtje sturen met verzoek om info hierover.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Michael66
Maar met kids kan ik me voorstellen dat je niet op verplaatsing van het ene naar het andere hotel zit te wachten. klopt helemaal
Vorig jaar heb ik in orlando 2 keer 5 dagen en hotel geboekt ( priceline)
1 keer het amerisuites en 1 keer lakeside.
Normaliter kun je het verblijf verlengen, vraag mij alleen af of je dan nog een week kunt bij boeken voor dezelfde prijs.
Wij hechten eigelijk niet zoveel waarde aan een hotel
Heb overigens in Orlando geen slechte ervaringen hiermee.
alle voorgaande keren altijd 2 of 2 1/2 ster geboekt en tot nu toe tot aller tevredenheid.
Vorig jaar werd veel amisuites en lakeside gewonnen in deze catagorie.
Hotels waren prima, vooral het amerisuites. Grote kamer, keukentje en slaapkamer apart
Vandaar mijn vraag eerder vandaag (ander topic) welke hotels worden veel gewonnen in deze catagorie...
Heb begrepen uit jou antwoord dat het Orlando Sun Resort by Lexington tegen viel.
Foto's zien echter niet verkeerd uit.
Is dit een hotel dat veel wordt gewonnen of maakt dat nu niets uit.
Pascal
Ik heb dit jaar via priceline een hotel voor 8 nachten geboekt in New York. Het is dus mogelijk maar je zit wel met de prijs per dag. Het bod wordt pas geaccepteerd als de prijs gelijk is aan de hoogste prijs in die periode.
Succes
Citaat:
pascalbrouwers
Heb begrepen uit jou antwoord dat het Orlando Sun Resort by Lexington tegen viel.
Foto's zien echter niet verkeerd uit.
Is dit een hotel dat veel wordt gewonnen of maakt dat nu niets uit.
Pascal
Voor een enkele nacht is er niets mis mee. Maar als je gebruik wilt maken van de faciliteiten die ze pretenderen te hebben valt het erg tegen. Matig ontbijt, niet zo fris zwembad, winkeltjes die ze zeggen te hebben maar meestal gesloten zijn, internet-PC's die niet werken danwel continu bezet zijn, restaurant met zeer beperkte openingstijden, wasmachines zijn oud, frisdrankautomaten buiten werking etc. En veel problemen met de kamersleutels: electronica werkt vaak niet.
Dit hotel was voorheen een Hyatt en heeft enkele jaren "stilgelegen" met alle gevolgen van dien. Sinds oktober zijn ze nu weer open en de opknapbeurt is nog helemaal niet voltooid.
Foto's zien er wel leuk uit, komt m.n. door een verfbeurtje aan de buitenkant en het in beeld brengen van de opgeknapte kamers.
Dit hotel heeft trouwens wel drie voordelen: locatie, locatie en locatie. Op de kruising van de I4 en de 192 zit je onwaarschijnlijk snel bij alle grote parken. En Old Town is ook vlakbij. Geen winkeltjes in de directe omgeving (loopafstand), dat dan weer niet.
Of en hoe vaak een hotel "gewonnen" wordt kun je nagaan bij biddingfortravel.com. In de periode dat ik aan het boeken was werd dit hotel regematig "gewonnen" voor rond de $35+tax per nacht in de 2,5* klasse in de Disney World Vicinity (DWV). Mijn advies is om DWV te bieden op minimaal 3*, grote kans dat je het Holiday Inn wint voor rond de $42+tax per nacht. Of een andere omgeving.
Michael,
welk holiday inn zou dit zijn.
Zal je advies gaan opvolgen.
Pascal.
ps,
Heb je het geld binnen..... vorige week over gemaakt
Staat allemaal in het grote Priceline-topic. O.a. Mattrob heeft dat hotel te pakken.
Citaat:
Michael66
Staat allemaal in het grote Priceline-topic. O.a. Mattrob heeft dat hotel te pakken.
ok ik ga zoeken
Pascal
Vanavond het Hutchinson Island Marriott Beach Resort & Marina gewonnen voor 74 dollar per nacht. Verschillende mensen waren hier zeer lovend over o.a. Mattrob. Wij gaan het ook voor twee nachten proberen zal wel lukken denk ik.
Didier
Citaat:
didierc
Vanavond het Hutchinson Island Marriott Beach Resort & Marina gewonnen voor 74 dollar per nacht. Verschillende mensen waren hier zeer lovend over o.a. Mattrob. Wij gaan het ook voor twee nachten proberen zal wel lukken denk ik.
Didier
Netjes, absoluut de moeite waard :mrgreen: ! Ik zie dat de dollar alweer ruim boven de 1.58 staat (olie schijnt weer nieuw hoogtepunt te hebben), dus wordt steeds goedkoper !