Je kunt hem toch vol tanken en dan zo afleveren?
Afdrukvoorbeeld
Ja dat kan, maar het is wel zonde van je geld. Lees even de voorwaarden als je via usareisen.de huurt. Als je de auto ophaalt, brengen ze bij Alamo de tank benzine in rekening. Zo leeg mogelijk terugbrengen dus.
Tekst van de siteCitaat:
Die Kosten für die erste Tankfüllung sind bei diesem Paket nicht enthalten und werden ihnen vor Ort in Rechnung gestellt. Je nach Fahrzeugkategorie kann dies zwischen US$ 70 und 100 kosten. Oft ist es preisgünstiger ein Super-Inklusiv-PLUS Paket zu buchen
ik zat een beetje te kijken naar prijzen maar dit zal wel een foutje zijn neem ik aan ...Citaat:
Our apologies...
Alamo is completely sold out of vehicles at: Orlando Intl Arpt from 04/27/2013 to 05/11/2013 Sold out
Klopt wat Teleton zegt.
Hadden we bij Hertz laatst ook, zocht ik op een auto voor de dec/jan vakantie, kreeg ik prijzen van 1400-2000 dollar per week! Compact car!
Deze week nog even gekeken. lag de prijs weer zo rond de 400-500 euro voor 2 weekjes! Voor dezelfde auto, maar dat mag duidelijk zijn.
Valt me wel op de Hertz duurder is geworden tov de overige verhuurders als je Hertz icm een ticket boekt bij expedia of ebookers.
Voorheen was Hertz niet veel duurder dan de Dollar, Budget of Alamo (het scheelde dan bijv 2 euro per dag, zellfde klasse en tijdsduur). De laatste tijd scheelt het aanzienlijk soms wel >10-20 euro per dag. (Als je Hertz al kunt kiezen bij je boeking)
Het kan toeval zijn maar dit is me toch echt al een langere tijd opgevallen!
Hoi!
Wij gaan volgend jaar april-mei naar Florida en gaan waarschijnlijk onze auto huren bij Alamo. We willen de auto ophalen op Orlando Airport, maar willen hem eigenlijk laten ophalen bij het hotel (dus niet zelf terug brengen). Wij hebben een week strandverlening geboekt in Miami en willen hem bij dat hotel op laten halen. Weet iemand of dat dit kan en zo ja wat t ongeveer kost. Bedankt alvast!
Gr.,
Melissa
LATEN ophalen??? hahaha toe maar... ;) ;) ;)
Je dient altijd de auto zélf op te halen en terug te brengen... (staat ook in het contract)
We gaan idd wel zoiets proberen.. misschien dat het wel kan maar alleen tegen meerprijs, maar dat vind ik dan niet zo heel erg. Wij vinden het zonde van de tijd om een halve dag kwijt te zijn om eerst de auto weg te brengen en dan weer terug naar t hotel te gaan.. Beetje luxe mag toch wel tijdens zo'n leuke reis ;)