MGM bestaat al een tijdje niet meer, heet nu Hollywood Studio's. Dat bedoelde Teleton met zijn opmerking.
Afdrukvoorbeeld
MGM bestaat al een tijdje niet meer, heet nu Hollywood Studio's. Dat bedoelde Teleton met zijn opmerking.
Als je een 2 dagen ticket koopt met fun optie, mag je 2 dagen naar een van de themaparken en 2 dagen naar een waterpark of Disney Quest. Dus totaal 4 dagen plezier (binnen 14 dagen op te maken).
Dank je wel! Ik ben uit de brand geholpen. Ben jullie zeer erkentelijk! En in mijn brand new Capitoolgids staat nog heel mooi Disney MGM-studios. Vandaar... Maar het is dus wel de moeite?
Of Hollywood Studio's de moeite is? Tja, ik ben een Disney World fan dus vind het zeker de moeite. Mijn lievelingspark is Animal Kingdom maar welk park je ook kiest, je zit altijd goed. En zo zie je maar weer dat die gidsen niet de beste info geven. Ik zou vooral veel op internet zoeken. Wat Disney betreft oa: allearsnet.com en wdwinfo.com en verder gewoon googlen of filmpjes op youtube kijken. Veel plezier.
Die Capitoolgids is wellicht wel nieuw gedrukt maar al een tijd niet meer bijgewerkt. Welke druk heb jij? De 6e is uit 1 juli 2004.
Niets is zo actueel als dit Forum.
Ik was even verbaasd dat iemand die zegt dat ze zich helemaal heeft ingelezen nog over MGM spreekt. Dan krijg je even de indruk dat het huiswerk wel iets beter gemaakt had kunnen worden. De naam is immers per 1 januari 2008 al gewijzigd in Disney's Hollywood Studio's. Maarr...ik ben inderdaad uitgegaan van de actualiteit van het forum en de internetsite van Disney en heb nooit aan reisgidsen met ernstig achterstallig onderhoud gedacht. Excuses zijn dus op hun plaats, Katrien bij deze.......:(.
@Teleton en @Njit: no problem, kan ik me ook echt je reactie wel voorstellen: mensen, ook ik, worden steeds gemakzuchtiger. Maar dit keer had ik me idd ingelezen en ging ervan uit dat Capitool betrouwbaar was. Het vreemde is overigens dat mijn gids de 11e druk uit 2009 is. Als jij zegt dat de naam al in 2008 veranderd is, is het behoorlijk vreemd dat er nog MGM-studios in staat. Suf boek. Heb weer wat bijgeleerd... @Mushu: dank voor de tips! Ik heb er verschrikkelijk veel zin in!!!
Tickets besteld en 2 dagen later al thuis met Fedex. Als dat geen service is...
Als ik het voorgaande allemaal goed begrijp (en correct me if I am wrong!)
- wordt de prijs per dag minder naarmate je een meerdagenkaart koopt.
- de gekochte dagen kun je dan in 14 dagen opmaken (wanneer je niet de optie koopt dat ze niet verlopen).
- de meerdagenpassen zijn alleen online te bestellen?