Re: Vliegtickets voor 2010
Ik ben dringend op zoek naar de goedkoopste tickets naar orlando van 25 juni tot 29 juli 2010 = We zijn met 5 volwassenen en 2 kinderen
en 3 volwassen die vertrekken op 1 juli tot 29 juli 2010
Kan er mij iemand dringend helpen
Laat het mij weten
ook per email mag
<emailadres verwijderd>
Dank u
Jan Heylen
Het belangrijkste is dat je kunt toeslaan op het moment dat je een goede aanbieding ziet. Dus zorg ervoor dan je van te voren al weet dat je in die periode vrij kunt zijn.
De aanbieding waarmee wij voor 339,- pp vliegen heeft er denk ik een uur op gestaan. Als we dan nog hadden moeten uitzoeken of het kon of niet dan was die alweer weg geweest..
Ben nu ook al een paar dagen lang de websites voor vliegtickets aan het afstruinen, maar kan geen vliegticktets vinden van onder de 900 euro p.p. Wij willen 3 juli 2010 vertrekken en 22 juli weer terug. 2 volwassen en een kind van 5 jaar. Van de prijzen wordt ik nog niet echt blij:???:. Maar we blijven doorzoeken en hopen dat we op de juiste tijd kunnen toeslaan.:grin:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Meri
Wij willen 3 juli 2010 vertrekken en 22 juli weer terug. 2 volwassen en een kind van 5 jaar. Van de prijzen wordt ik nog niet echt blij:???:.
Waarom wil je dan ook op zaterdag vertrekken, dat is meestal de duurste dag. Kijk naar vertrek op vrijdag en je bent zo een paar honderd euro minder kwijt.... 2 juli tot 22 naar Orlando: E 566,-
Ik heb zojuist geboekt bij Martinair.de :D:D:D
Op 31 juli '10 stijgen we op in Dusseldorf om 10h10 om te landen in Amsterdam. (KLM)
Vanuit Amsterdam,14h30, rechtstreeks naar Orlando. (martinair)
Op 19 aug '10 volgen we de omgekeerde weg. 20h30 vertrek uit Orlando - aankomst Dusseldorf 15h20
En nu dan de prijs voor 3 volw. en 1 kind : € 2.370 en 40 centjes. Niet verkeerd, hè.
Als je via de nederlandse site van martinair boekt, dan vlieg je van A'dam naar Orlando en betaal je ca € 3.400.:roll:
Toch maar even € 1.000 uitgespaard. :-\":-\"
Dus als via Dusseldorf vliegen geen probleem is voor je, zou ik maar vlug eens op de Duitse site van Martinair kijken.
Succes ;-)
Pffff mijn datum komt op de Duitse Martinair juist bijna 200 euri duurder uit.... :(
Kan kloppen, want een half uurtje na mijn boeking ging ik nog eens kijken en op sommige dagen was er ca €65 pp bijgekomen. (de prijzen op mijn data waren nog ongewijzigd.)
Ik weet niet precies wanneer je vertrekt, maar als je een beetje flexibele data hebt, kan je nog een hele mooie prijs bekomen.
net geboekt via airstop.be
Brussel-NY NY orlando 10.10-18.40
Miami-Madrid Madrid-Brussel 18.20-11.15
2 volwassen 12july-31 july 2010
1447,04€ totaal
Re: Vliegtickets voor 2009
ja heb al via e bookers geboekt , correcte afhandelingen , zeer mooie prijzen , echter slechte service bij problemen , zelf nog gelukkig niet met te maken gekregen , maar kennissen vorige jaar wel .
zolang er niets misgaat super , en goedkoop ;)
Re: Vliegtickets voor 2009
Dwaze dagen aanbieding van de Bijenkorf lees hier