Njit geeft als alsternatief eautohuur.nl aan. Is voor mij een nieuwe aanbieder! Zijn er ervaringen bekend met deze ,,verhuurbemiddelaar''. Prijzen zijn volgens nagenoeg gelijk aan onze Duitse compaan!
Afdrukvoorbeeld
Njit geeft als alsternatief eautohuur.nl aan. Is voor mij een nieuwe aanbieder! Zijn er ervaringen bekend met deze ,,verhuurbemiddelaar''. Prijzen zijn volgens nagenoeg gelijk aan onze Duitse compaan!
Misschien heb je hier wat aan? Autohuur: eautohuur.nl
Wij hebben in 2007 via e autohuur een auto gehuurd vanaf Orlando Int Airport, en het is ons prima bevallen. We kregen de papieren via de mail en die moesten we meenemen. Allemaal heel vlot en netjes gegaan.
E autohuur is dus geen verkeerde keus.
Hallo,
Wij hebben bij alamo een intermediate suv 5-drs gehuurd. We zijn met 4 personen (volwassen). We gaan hem ophalen op miami airport. Er zit een gold-pakket bij.
Welke auto kunnen wij verwachten?
Dacht dat de auto wel groot genoeg was maar zit nu wel te twijfelen, kunnen we hem ter plaatse nog upgraden of is dat erg duur.
Kijk nog eens even goed welke klasse je hebt gehuurd? Intermediate SUV kent Alamo niet. Wel Full-size, mid-size en standard. Als je een midsize SUV hebt gehuurd voor 4 volwassenen is dat niet ruim. Welke auto je krijgt, blijft een geheimpje, maar je mag rekenen op een Jeep Compass, een Chevrolet Equinox, Kia Vue of een Toyauto RAV4. Heb je mazzel, krijg je een groter model, maar je hebt er geen recht op.
Als je zeker weet dat je wilt Upgraden kan je dat beter vooraf proberen te doen. Wanneer je dat ter plekke doet, is je onderhandelingspositie zwak en maak je kans op de hoofdprijs. Afhankelijk van het seizoen kan je (als het een slappe tijd is, soms voor 10 dollar per dag) upgraden. Het prijsverschil tussen een midsize en een standard is (bij vooraf boeken) een kleine honderd euro per week.
Huren altijd een midsize SUV, vorig jaar een SATURN Vue, zeker groot genoeg voor 4 personen en bagageruimte te over. Eerder al RAV4 gehad, ook goed te doen met 4 volwassenen. Dit jaar een Equinox gehuurd bij usareisen.de Altijd weer spannend als je zo'n bakkie gaat ophalen.
Wij hebben een standard suv bij Alamo gehuurd. Ook voor 4 personen. Ik hoop dat hij groot genoeg is. Ik geloof dat daar de trailblazer onder valt. We hebben zelf een Kia Sorento gehad en daar paste ook genoeg in.
We hebben de code IFAR, dat is een mid-size SUV.
Citaat:
Als je zeker weet dat je wilt Upgraden kan je dat beter vooraf proberen te doen. Wanneer je dat ter plekke doet, is je onderhandelingspositie zwak en maak je kans op de hoofdprijs. Afhankelijk van het seizoen kan je (als het een slappe tijd is, soms voor 10 dollar per dag) upgraden. Het prijsverschil tussen een midsize en een standard is (bij vooraf boeken) een kleine honderd euro per week.
We gaan volgende week vrijdag, dus neem aan dat dat hoogseizoen is :wink: Ff kijken wat we kunnen doen en anders is het afwachten