Re: Vliegen met United Airlines / TED
ja mensen weeg je koffers even voor je vertrekt ;)
ben vandaag teruggekomen uit florida en gister heb ik toch echt weer een aantal mensen zien etteren met het overplaatsen van kleding etc van de ene naar de andere koffer :)
je mag volgens mij 50lbs meenemen vanuit amerika
verder was de vlucht van united/ted weer erg goed
zeker geen klachten
Als alles doorgaat vliegen we in mei ook met United naar Orlando via Washington.
Is een beetje veel om dit topic helemaal door te gaan lezen maar hoe werkt het de overstap daar. moet je naar een andere terminal of zo heb geen idee.
Heb wel gezien dat het een groot vliegveld is Dulles maar kom er niet precies uit hoe het allemaal zit.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Lea
Is een beetje veel om dit topic helemaal door te gaan lezen
Met de zoekfunctie heb je het echt zo gevonden hoor. Over overstappen vind je meer in dit topic. In het kort komt het er op neer dat het op ieder vliegveld duidelijk staat aangegeven, dus ook in Washington. Na het uitstappen, immigrations, koffers etc. zoek je de monitoren op waar de vertrekgegevens voor je volgende vlucht opstaan. Vervolgens ga je, al dan niet met treintjes, trammetjes, roltrappen, rolbananen of people movers naar de gate waar je vliegtuig vertrekt. De United vliegtuigen landen en vertrekken op IAD in de regel vanaf de concourses C & D alles is op loopafstand.
Wij waren daar aflopen april ook voor het eerst en het wijst zich inderdaad vanzelf, het is groot maar allemaal op loopafstand.
Dan gaat het gewoon helemaal goed komen.
Weer een pluspuntje voor United wat ik hier even kwijt wil. Ik kwam erachter dat United geen miles had toegevoegd van mijn vakantie van september 2008. Ik weet niet of het fout ging bij het reisbureau of United zelf, maar blijkbaar werd er niets opgeteld.
Je hebt 12 maanden de tijd om als nog je miles te claimen, maar dan moet je wel de vliegticketnummers nog hebben. Ik zoeken en zoeken, kon nog alles vinden van maart 2008 en maart 2009, maar niet van sept 2008. Die had ik dus weggegooid. Toch zonde van bijna 10.000 miles per persoon... contact met ze opgenomen per webformulier en het airline confirmationnummer gegeven met alle vluchtnummers, vliegvelden en stoelnummers om het zo gedetailleerd mogelijk te geven, met uitzondering dus van de ticketnummers die je er eigenlijk voor nodig hebt.
Na een dag krijg ik een email terug met dat alles geregeld is en ik + vriendin deze miles als nog erbij heb gekregen. Toch een nette service, ondanks dat ik geen ticketnummers meer had!
Uiteraad over 2 weken weer United. :)
Met 50.000 miles had je toch geloof ik ongeveer een gratis vlucht?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
JKG
Met 50.000 miles had je toch geloof ik ongeveer een gratis vlucht?
Een economy ticket kost bij United 55.000 punten.
Ok, thanx. Dan ben ik er al 'bijna', immers straks weer bijna 10000 erbij.
Ik ben in elk geval lekker bezig met sparen.
Toeslag 2e stuks bagage bij United
Het is zover, ook United gaat het invoeren, zie hier
Re: Toeslag 2e stuks bagage bij United
Misschien is het een idee voor de mensen die nog niet geboekt hebben voor de meivakantie, om dus te boeken voor 29 september als je de meivakantie weg wilt, bespaar je toch even $50 pp.......