Drama nee. Maar het kost je gewoon veel tijd die je op een veel leukere manier kunt doorbrengen...
Afdrukvoorbeeld
Drama nee. Maar het kost je gewoon veel tijd die je op een veel leukere manier kunt doorbrengen...
Echt ik zou zeker voor een auto huren gaan, je hebt er zoveel gemak van.
Als je toch ook nog wil gaan shoppen in the Malls hup in de auto en gaan.
grtjes Mineke
En je zal hem maar net missen :(
Wij hebben onze auto gehuurd via eautohuur.nl Dan boek je dus ook een auto bij Alamo. Even bellen en je weet het zeker. Wij huren vanaf de luchthaven. Het is op deze manier voor ons wel veel goedkoper dan rechtstreeks bij Alamo. En dan heb je wel alle noodzakelijke verzekeringen er ook bij. Dus ik zou nog even daar kijken.:!:
En inderdaad, net gebeld met Eautohuur.nl en voor 760,- euro een Chevrolet Blazer (of soortgelijk) gehuurd voor de hele drie weken. Geen taxi nodig vanaf het vliegveld en ook in Orlando vrij om te gaan waar je wil. Wel willen we de shuttle gebruiken naar de parken vanaf het hotel (scheelt weer parkeerkosten).
Bedankt voor de tip. Nu nog de pretparkkaarten bestellen bij Maple Leaf en dan zijn we klaar.
Leuk om te lezen dat mijn tip voor jullie bruikbaar is geweest. Ik ben wel echt lang aan het zoeken en vergelijken geweest voordat ik de auto's (we hebben er 2) heb gehuurd. We zijn ook met z'n 7en en willen toch ook afzonderlijk van elkaar iets kunnen ondernemen. Groetjes Patricia
hallo beste mede forumbezoekers ,wij gaan pas vogendjaar mei naar orlando .huren een villa in kissimmee en willen vanuit daar leuke dagtochten maken .disney en de waterparken staan al op onze lijst.heeft iemand nog leuke tps voor ons?onze 2dochters willen uiteraard een dag gaan shoppen.lijkt mij erg leuk om een dag heerlijk te gaan toeren en misschien weten jullie bijzondereplaatsjes om te bezichtigen?we gaan voor 16dagen .wij ,2dachters van 17 en 20 en zoon van 13.
Hallo, welkom op het forum.
Ik denk dat je het beste kunt beginnen met heel veel reisverhalen te gaan lezen. Er valt zoveel te beleven.
Wij hebben vorig jaar zomer (bijna) alle pretparken in Orlando bezocht en Kelly Park en zijn naar het strand geweest.
Onlangs zijn we veel wezen shoppen (geweldig), lekker wezen eten en zijn naar Blue Springs state park geweest.
Vraag gerust op het forum als je specifieke informatie wilt want iedereen wil je graag helpen.
Groetjes
Anita
dank je wel ,en ik ga zeker de reisverslagen lezen.groetjes