Re: Tickets hier of daar kopen ??
Heb ze bij een motel (Maple Leaf) aan de 192 gehaald. Scheelde best wat geld, maar wel weer afhankelijk waar je heen wilt gaan en hoe lang. Dat legden ze daar ook uit. Disney parken 1 dag is dus duurder bij bedrijven omdat ze nog extra kosten moeten betalen, dan kan je dus beter gewoon bij het park zelf kopen. Universal en Seaworld konden daar weer wel goedkoper (voor 1 dag)....
Dus zoals al gezegd ; eerst goed uitzoeken hoe lang je naar welk park wilt en dan goed nadenken. Ik kreeg het als tip van USAFV bij de reisbescheiden met zelfs een routebeschrijving erbij!!! http://www.mapleleaftickets.com/
Online zie je ook in een lijstje dat 1-dags tickets bijv. duurder zijn bij hun dan aan de gate. Veel plezier met uitzoeken en wie weet zijn er nog wel goedkopere bedrijven.
Re: Tickets hier of daar kopen ??
De Universl tickets hebben wij gewoon on-line besteld. In Dollars, dus je hebt gewoon een voordelige koers. De tickets zijn e-tickets dus je print ze uit en neemt die blaadjes mee naar het park, daarmee kom je dan gewoon binnen.
Disney Tickets nu al kopen?
Hoi iedereen
Wij gaan in juni naar Disney World en ik heb reeds dit weekend het bestandje van Michael doorgenomen.
Nu zijn de goedkoopste tickets voor ons deze van disney world zelf.
Doen wij er goed aan om deze nu al te kopen via het net?
Indien wel, worden die ook per post naar België opgestuurd?
Wij zouden buiten disney world zelf slapen en niet in één van die hotels. Heeft iemand daar ervaring mee?
Alvast bedankt!
Re: Disney Tickets nu al kopen?
Als je voor 1 of 2 dagen gaat is het wel het goedkoopste aan gate.
Wil je meerdere dagen gaan ( 3 of meer ) dan is het het slimste om via internet te kopen.
Bij bijv. www.ticketmania.com kun je aan geven warneer ze d'r uiterlijk moeten zijn en versturen ze gratis worldwide.
Zelf heb ik afgelopen weekend ze daar bestelt en dat ging goed. :wink:
Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking
Prachtig overzicht Michael. Op basis hiervan heb ik besloten om voor de 14-daagse UK ticket te gaan. Die is maar iets van $ 15 pp duurder of zo. Wij zitten 2 weken in Orlando en gaan alleen nog dagje naar Seaworld. De 10-daagse Disney passen zouden ook wel kunnen, daar zouden we het waarschijnlijk ook wel mee redden in deze periode (we gaan niet elke dag naar een park), die zijn ook 14 dagen geldig en je mag 10 keer gebruik maken van 1 van de extra's (waterparken, sport en DIsneyquest), maar met die UK tickets kan je gewoon onbeperkt 14 dagen overal in. Dus voor die $ 15 neem ik het risico niet ! Dank voor je uitzoekwerk :mrgreen: !
Ten opzichte van het meest uitgebreide 10-daagse kaartje is 't iets meer dan $15 (bij UCT): $30/$25kids. Maar zoals je al aangeeft koop je hiermee een stukje "vrijheid", je kunt elk moment dat doen waar je zin in hebt. Een kwestie van vaststellen wat belangrijk is voor jou, en keuzes maken.
Daarom heb ik vorig jaar dus de 10-daagse WaterparkFun & More met non-experation-optie gekocht. Wij gaan altijd drie weken en verdeeld over die tijd een keer of vier-vijf naar de parken en één-twee keer een Disney-waterpark. Met non-expiration zit je niet aan de 14-dagen termijn vast, en volgend jaar gaan we toch wel weer.
Ieder zijn keuze.
Kan iemand mij soms vertellen hoeveel het kost om Epcot alleen te bezoeken?
Klopt het dat je eens je binnen bent, je nog is appart voor de attracties moet betalen?
Sorry indien hier al op geantwoord is geweest maar ik kon geen antwoord terug vinden via de zoekfuncties en alle pagina's overlopen is net iets te tijdrovend :-k.
Alleen Epcot bezoeken betekent gewoon een kaartje aan de kassa kopen ($71 ex tax).
En nee, je hoeft niet nog een keer apart voor de attracties te betalen (wie heeft je dit idee gegeven?)
Hoi
Ik heb twee weken geleden gekeken naar dat bestandje voor goedkope disneytickets en toen stonden de tickets voor 2 dagen per persoon aan 92 euro.
Ik kijk nu opnieuw naar dat bestandje en ze stonden nu aan 150 euro per persoon!
Wacht ik nu nog best af om tickets te bestellen?
Is dat normaal dat daar op enkele weken tijd zo'n prijsverschil in zit?
Kan iemand me helpen?