Als dit alles de gangbare maten heeft zal het geen probleem zijn.
Let echter wel op de inhoud.
Vooral de beautycase met vloeistoffen en gels. Kijk even goed op de site van Martinair i.v.m. de voorschriften van de USA.
Knaapje
Afdrukvoorbeeld
Als dit alles de gangbare maten heeft zal het geen probleem zijn.
Let echter wel op de inhoud.
Vooral de beautycase met vloeistoffen en gels. Kijk even goed op de site van Martinair i.v.m. de voorschriften van de USA.
Knaapje
Ik lees in dit topic dat je bij Martinair 90 dagen van te voren je stoelen (ook als je gewoon economy vliegt) kunt vastleggen. Weet iemand hoe dat werkt? Alleen telefonisch of kun je dat ergens ook online doen. Ik kan dat bij mijn gegevens van de vluchten nergens vinden.
met alle mei-vakantiegangers op dit forum =D>, moet er toch iemand zijn die ons kan helpen om te vertellen of het online kan en waar je dit dan kan vinden. Ik heb niet via een reisbureau geboekt, dus die zullen mij zeker niet helpen....
Dit dien je telefonisch te doen en kan NIET online...
Tel: 020 - 6011767
Stoelen bespreken hebben wij ook telefonisch gedaan. Kon 3 maanden van te voren. Voor de terugreis ook weer 3 maanden van te voren. Het is handig als je op internet even een plattegrondje hebt van het vliegtuig waarmee je vliegt, zodat je ziet voor welke stoelen je kiest.
Groetjes
Vandaag over 3 maanden is het weer zover maar eerst even een vraagje.
De comfort class voor de heenreis heb ik al geboekt maar voor de terug reis wil ik de stoelen vastleggen (geen comfort class) kan ik dit dan vandaag al doen of zoals hierboven beschreven pas over 25 dagen (3 maanden voor terug komst).
Heb net even gebeld kan 14 mei (vliegen 12 aug terug) dus inderdaad 90 dagen voor vertrek en terugreis.
even een vraagje:
ik zag dat als je koffer de 158cm overschrijdt (L+B+H) je €430 moet betalen :shock: Laat de mijne nou 159.5 zijn... iemand hier ervaring mee?
Ik denk niet dat ze daar echt moeilijk overdoen maar goed aan de andere kant regels zijn regels. Of ga ik me nu echt onnodig druk maken om dat de vakantie al zo dichtbij komt:-k hellup!
Nou laten we hopen dat ze daar nu niet heel moeilijk over gaan doen,.......
Opmeten is wel wat lastig maar ben zelf toch ook even gaan meten en ook hier te groot allemaal 163 (zijn samsonite 78cm koffers) gaat een dure grap worden dan. Ik heb deze koffers al heel vaak meegenomen en er is nog nooit iets van gezegd of nagemeten. Waar heb je deze info vandaan als ik vragen mag,....
Ik had het vorig jaar ook nagekeken bij United en toen zat ik er ook 2 cm overheen. Volgens mij kraait daar geen haan naar hoor. Ze gaan echt niet met een meetlint alles exact na, het gaat meestal op oog en gewicht natuurlijk.
Bij handbagage zijn ze strenger omdat dat het in de ruimte boven de stoelen moet passen!!
ik zag het op de site van martinair. Bij reisinformatie dan naar voor vertrek en naar bagage. Daar staat dit stukje:
Orlando1 stuk bagage van max. 23kg en 158cm (L+B+H)2de stuk bagage max.23kg
3de stuk bagage of meer/per stuk max. 23kg
55
200 (per stuk)
Tussen 23kg en max. 32kg100
en dit:
Voorbeeld: U vliegt naar Orlando en wilt het volgende meenemen:
1 stuk bagage van 23kg = Gratis
1 extra stuk bagage van 24kg en met een afmeting van 160cm = € 55 (voor extra stuk bagage) + € 100 (voor overgewicht) + € 300 (voor afmeting die groter is dan gratis toegestaan) Total:€ 455
de toeslag is dus €300, niet zoals ik eerder zei €430. Maar dat vind ik nog steeds veel en zo groot is mijn koffer nou ook weer niet...