Wie kan me even helpen (probleem met creditcard)
mijn creditcard waarmee ik het nickhotel via de eigen website geboekt heb is vermist (incl. mijn gehele portemonee) en dus geblokeerd
ondertussen heb ik een nieuwe cc
nu zag ik op mijn rekening overzicht dat het nickhotel nog niet heeft afgeschreven
dus heb ik een mail gestuurt over hoe en wat omdat de cc waarmee ik geboekt heb,niet meer van toepassing is en daar door er dus niets meer
afgeschreven kan worden
nu krijg ik een mail terug, en begrijp het niet helemaal:oops:
althans ik denk het verhaal te snappen ,maar twijfel of ik wel goed zit
zie hier hun antwoord:
For reservations booked directly through the Nick Hotel website or reservation’s department with standard rates (all rates excluding advance purchase rate codes), authorizations are charged 24 to 72 hours prior to your arrival date. The Credit Card on file will be authorized in the amount of the first night's room & tax.
This authorization guarantees your reservation, however, upon your arrival to the resort you may change the form of payment for your reservation and that authorization will be released back to your card.
Please note:
Reservations with declining Credit Cards are not guaranteed and may be cancelled if availability changes
wie helpt me even op weg..........
Re: blond... wie kan me even helpen
Moest je een aanbetaling doen voor je in het hotel bent? Zo niet is het totaal niet belangrijk met welke cc je betaald.
Ik had afgelopen vakantie alle kamers voor mijn zus op mijn cc geboekt en bij aankomst betaalde ze gewoon met haar eigen cc.
Even in de Google-translate machine gegooid :wink: en voila:
Voor reserveringen rechtstreeks boeken via de Nick Hotel website of reserveren afdeling met standaard tarieven (alle prijzen exclusief vroegboekarrangement codes), zijn vergunningen 24 tot 72 uur voorafgaand aan uw aankomst in rekening gebracht. De Credit Card van het dossier zal worden toegestaan in het bedrag van de kamer van de eerste nacht & belasting.
Deze machtiging garandeert uw reservering, wordt echter bij aankomst op het resort kunt u de vorm van betaling voor uw reservering te wijzigen en dat de vergunning zal worden vrijgegeven terug naar je kaart.
Let op:
Reserveringen met dalende Credit Cards worden niet gegarandeerd en kan worden ingetrokken indien de beschikbaarheid veranderingen
Ok, het is geen perfect nederlands, maar ik denk dat het wel wat duidelijker is.
In het kort: je CC wordt pas 24 tot 72 uur voor aankomst belast.
Maar bij aankomst kun je ook nog wijzigingen doorgeven m.b.t. je CC.
De laatste opmerking is dan wel tricky, omdat daar staat dat reserveringen met een geweigerde CC niet gegarandeerd zijn en bij gewijzigde beschikbaarheid kan worden geannuleerd.
Lijkt me ook tricky. Ik zou vragen of ze het nummer 'on record' kunnen wijzigen.
dat vond ik dus ook een raar zinnentje
vandaar dat ik het dus niet helemaal begrijp
als ze tussen de 14 en 72 uur voor komst afboeken
gaat dat dus niet omdat het een geblokkeerde cc betreft
dus loop ik het risico dat ik naast die kamer grijp
ik had voorgesteld om of het nieuwe cc nummer door te geven of dat ik bij aankomst in orlando op 22 april, daar persoonlijk kon langs komen met mijn nieuwe cc
maar daar geven ze totaal geen antwoord op
Kun je de bestaande reservering niet annuleren? Meestal kan dit kosteloos als je zelf geboekt hebt. Ik zou eerst kijken of ik een nieuwe reservering kan maken en dan de oude annuleren.
annuleren had ik ook al aan gedacht
en opnieuw boeken
dit is hun annulerings voorwaarde:
Reservations must be canceled by 4:00pm local hotel time at least three days prior to arrival to avoid a one night cancellation penalty charge.
vind het alleen een beetje L*llig
dat ik enkele voorstellen doe om de overnachting te betalen ze er
geen gehoor aan geven ...
en dat ik feitelijk maar mag hopen dat ze de reservering niet gecanceld hebben als ik daar aan kom
maar ja zal wel taktiek zijn:-?.... nu aardige vroegboek korting natuurlijk
kan ik dan de volle mep afrekenen
heb visa gebeld en het schijnt dat er een reservering op dat bedrag is
en dat ze ook als een cc geblokeerd is ,ze tot een half jaar kunnen afschrijven
met een code die ze krijgen bij reservering
ik heb in aug. al geboekt, dus ze zouden nu nog kunnen innen van de oude cc
ik heb dat nu dus voor gesteld..
mochten ze hier geen gehoor aangeven ...cancel ik en boek ik opnieuw
Is dat meteen je eerste hotelovernachting als je aankomt in Orlando? Als dat niet zo is zou je persoonlijk langs kunnen gaan om je nieuwe CC te laten zien en zeker te zijn van je kamer, omdat ze pas net van te voren 1 nacht afboeken.
Als het wel je 1e overnachting is dan zou ik annuleren en opnieuw boeken met je nieuwe CC of als je korting hebt gehad die er nu niet meer is bellen en uitleggen, dan zullen ze het zeker veranderen in de computer of een aantekening maken.
Gewoon cancelen en opnieuw boeken. Dat is voor de meeste hotels en reserveringscomputers een veel eenvoudiger oplossing dan in de reservering gaan zitten klooien.
En dan heb je voor jezelf ook zekerheid dat je een kamer hebt.
De reserveringen woorden veelal centraal geregeld, dus vandaar dat het hotel niet direct antwoord, omdat ze het zelf gewoon niet weten.