Indien je een gsm-lader voor in de auto hebt , kan je die ook gebruiken . Inderdaad als je gsm vol is ... ](*,)
Afdrukvoorbeeld
Indien je een gsm-lader voor in de auto hebt , kan je die ook gebruiken . Inderdaad als je gsm vol is ... ](*,)
Je tong in het contact steken? Je voelt vanzelf of er spanning opstaat hahaha... Onze Garmin gaat vanzelf aan op het moment dat je het contact omdraait, er dus spanning op de plug komt. Zo kan ik ook zien of het werkt. Eerst navi erin, dan sleutel omdraaien...
Wat ook controleren waard is, is of de airco wel koelt...
Is natuurlijk een idee die tong ha ha.
Zal wel eens kijken wat mijn Tommie doet als hij in de sigaretten aansteker zit.
Heb je in ieder geval een swingend kapsel!:shock:;)
hoi,
Kan iemand mij vertellen wat Travel Industry Member inhoud.
Het schijnt dat wij hiermee 20% korting krijgen bij Alamo.
Jacqueline
Als je het vertaalt zegt het dat in de reisbranche moet zitten en ongetwijfeld een contractje moet hebben met Alamo om de korting te genieten.
Helaas voor de meesten van ons Florummers niet weggelegd.
Ik zag dat je onder de 25 geen auto mag huren bij alamo
weten jullie hoe dit zit?
Ik ben zelf 28 maar zonder rijbewijs en mijn vriend is 22 met rijbewijs :(
Dan zou je moeten opteren voor het U25 pakket van USAReisen.de Bij hun kun je vanaf 21 via Alamo huren.
Ik ben van plan mijn eigen navigatiesysteem mee te nemen, maar kan ik dit gewoon als handbagage meenemen, of moet het in de koffer? Het liefst hou ik hem bij mij, aangezien het nogal een prijzig ding is.
Als je uit het vliegtuig stapt, word je dan vanzelf duidelijk waar het Alamo kantoor is? Neem aan dat je wel eerst je koffers moet halen, voordat je door naar Alamo gaat?