Een vraagje:
Heeft iemand wel een de Lynx Bus 50 van Disney naar Seaworld gepakt? Zo ja, hoe is dat bevallen en was dat makkelijk om te doen? Volgens de website doe je er ongeveer 20 minuten over.
Bedankt!
Afdrukvoorbeeld
Een vraagje:
Heeft iemand wel een de Lynx Bus 50 van Disney naar Seaworld gepakt? Zo ja, hoe is dat bevallen en was dat makkelijk om te doen? Volgens de website doe je er ongeveer 20 minuten over.
Bedankt!
Wij een keer in 2004. Je moet in Disney naar het Ticket & Transportation Center. Is best te doen. Wees wel op tijd want de schema's kloppen niet altijd.
Route staat hier: http://www.golynx.com/plan-trip/rout..._entry_id=1239
Het is iig lekker goedkoop ;)
Kunnen we niet in Downtown Disney opstappen? Of maakt dat niet veel uit. We verblijven namelijk in Port Orleans Riverside, dus dan kunnen we met het bootje. Of moeten we de bus naar MK nemen en daar vragen naar het Ticket Center?
Op het routekaartje in de link in de post hierboven staat ook Downtown Disney als stop. Dus ja, je kunt ook daar opstappen :)
Ik heb zojuist een goede SeaWorld deal geboekt (vind ik zelf). Via de website van Seaworld. 5 nachten Springhill Suites (4+1 gratis); Kaartjes 14 dgn toegang tot Seaworld en Aquatica voor 2 volwassenen (en 2 kinderen gratis) voor een totaalprijs van $605. Als ik via booking.com of Expedia kijk, dan ben ik alleen voor het hotel al rond $700 kwijt. Nu heb ik hotel en de toegangskaarten voor ongeveer 455€.:up:
Seaworld's Antarctica opent 24 mei 2013, vanavond zagen we op het nieuws een reportage van deze nieuwe attractie, het ziet er veelbelovend uit.
Hierbij een link van foto's die achter de schermen zijn gemaakt.
It's official! Antarctica: Empire of the Penguin will be opening on May 24
Net 2 weken te laat voor ons, misschien hebben we het geluk van een soft opening
Ik moet me inhouden om niet te kijken naar deze nieuwe attractie !!!!! Want ik wil dit in sept. bekijken, zonder dat ik iets weet hiervan. Dit gaat me lukken.
Jammer, voor ons ook 2 weken te laat. Inderdaad maar hopen op een soft-opening. En anders moeten we gewoon weer een keer terug... wat jammer nou :D.