Tsja, er is al zoveel over geschreven. Tickets koop je bij de geauthoriseerde ticketverkoper......Wie bij sjoemelaars koopt, kan wel eens van een koude kermis thuiskomen. Maar ieder maakt hier bij zijn eigen keuze...[-o<.
Afdrukvoorbeeld
Bij attraction tickets direct de. kun je combinatie tickets kopen zoals bijvoorbeeld Disney en Universal samen
zie http://www.attractionticketsdirect.de/node/4428
Ze hebben verschillende aanbiedingen en sturen de originele toegangskaartjes na bestelling binnen een aantal dagen naar je toe.
Succes met de voorbereidingen.
Hoi teleton, we hebben af en toe een dag bij het huis. Liggen bij het zwembad
en dan is het makkelijk of iets uit te zoeken bij een graadje of 30 en volop zon. We kopen de tickets sowieso bij een erkende shop
I.i.g. Bedankt voor je info
Waar kan ik ergens e-tickets vinden voor de parking WDW? Of bestaat dit niet?
Deze kwamen ons goed van pas in Sea World ( aparte lane en snel door)
Die bestaan niet. Je kan wel gratis parkeren als je op Disney Property slaapt of een jaarpas hebt.
EEn vraag, wij willen van de vier dagen dat we in Orlando zijn, drie dagen naar Disney: MGM, Magic Kingdom, Blizzard Beach en downtown disney met 's avonds een bezoek aan La Nouba. Ik heb dit forum nagelezen, ben niet blond, maar weet nog steeds niet welke kaarten voor mij het meest interessant zijn: kaarten met waterparkoptie, hoppers of niet? We willen namelijk blizzard beach combineren met downtown disney en na MGM naar La Nouba gaan 's avonds. Voor Magic Kingdom hebben we een dag uitgetrokken. En tussen dag 1 in Disney en het volgende bezoek zit een dag dat we niet in het park zijn. Heel graag advies, want ik krijg er een punthoofd van...
Hmmmm, zo moeilijk is het toch niet. Het lijkt er overigens niet op dat je er zoveel over hebt gelezen, zolang je nog naar de MGM-studio's wil, ben je niet helemaal ingelezen. Of helemaal niet......
Je zet gewoon de prijzen even op een rijtje. Daar krijg je echt geen punthoofd van. In de tijd dat je dit berichtje schrijft en plaats, heb je zelf de oplossing al. En dan zie je toch gewoon zelf welke de voordeligste optie voor je is? Hoppen doe je niet, zeg je zelf dus dat valt af. Ik zou zeggen; zet 'm op. Je kunt het!
Je wilt dus twee pretparken bezoeken:
Hollywood Studios
Magic Kingdom
En 1 waterpark:
Blizzard Beach
Downtown Disney is gratis. Het enige waar je daar wel voor moet betalen is DisneyQuest. Als je een 2-daagse kaart koopt voor Disney met de Waterparks, Fun and More optie dan krijg je er 2 fun-bezoeken bij. Dan kun je dus naar beide Disneyparken, Blizzard Beach en eventueel nog naar DisneyQuest (of het andere waterpark). Dat er een dag tussen je bezoeken zit maakt niet uit - de pas is 14 dagen geldig vanaf het eerste gebruik.
Die twee-daagse pas kun je enkel aan de Gate bij Disney kopen.
@Teleton: mss toch een beetje blonder dan ik dacht ;-) Nee serieus, wat bedoel je met je opmerking over MGM-studio's, heb je een verwijzing voor meer informatie voor me waaruit blijkt dat ik me beter niet die kant op kan wagen? En ben blij met je topicverwijzing. Hier staat idd zeer duidelijk op een rij alle info die ik nodig heb.
@Njit: rest mij alleen nog de vraag: als ik een 2-daagse kaart koop, moet ik dan ook binnen die twee dagen én de twee parken (MGM en MK) én het waterpark bezoeken of heb ik daar dan drie dagen voor?
Tof dat jullie zo meedenken! Merci.