Njit, wat een mooie sticky over skip the counter :up:
Afdrukvoorbeeld
Njit, wat een mooie sticky over skip the counter :up:
Beetje onnodige bangmakerij.
De enige voorwaarde die van dit stukje van toepassing is dat je een EUROPEES rijbewijs hebt. In Europa is er vrij verkeer van goederen. Men mag jou niet beperken om in de rest van Europa iets te kopen.
Je mag dit product alleen niet kopen als je een AMERIKAANS rijbewijs hebt.
"Prices given on this website are only applicable to holders of a UK driving licence and are not applicable to residents of the USA or Canada or holders of USA or Canadian driving licenses. Free additional driver offer valid on all car types and any length of rental. Additional driver must be aged 25 or over. Cannot be combined with any other offer. Standard terms and conditions apply. Terms and Conditions are subject to change at any time without notice. Please contact Alamo for more details. You will be requested to present your copy of the Brit Guide in order to qualify for your rental at time of pick up."
De enige voorwaarden die daadwerkelijk gelden zijn de Rental Agreement Terms and Conditions die je op de boekingspagina kunt terugvinden. Daarin staat er niks over een UK License of een boekje.
Ik heb een keer een aanrijding gehad, niet mijn schuld overigens, toen ik had geboekt via Alamo Brits, niks aan de hand, was gewoon verzekerd en is goed afgehandeld.
Wij hebben al behoorlijk vaak via Brits gehuurd, zonder enige restrictie. Op het moment dat je de boeking afrond kom je direct in het algemene Alamo systeem, waar je verder kunt met inchecken en skip the counter, en komt Brits nergens meer voor. Ook de (achteraf) betaling gaat direct naar Alamo.com.
En mijn Engelse rijbewijs of de reisgids heb ik bij de Exit nog nooit hoeven tonen.
Zie bericht # 2004 in dit topic, forumlid Trails heeft hierover contact gehad met Alamo en een NL rijbewijs was geen probleem.
Welk risico? Zie mijn bericht van gisteravond.
klopt. Maar de enige voorwaarden waar je aan gehouden kan worden zijn de Rental Agreement Terms. Een terloopse opmerking op de site die in de rest van het boekingsproces nergens meer naar voren komt is er geen van. Sorry maar je hebt gewoon geen gelijk. Deze discussie is al meerdere malen gevoerd, ook op andere Fora.
Hallo experts.
Ik zoek voor de periode 14/7 uit MCO t/m 4/8 in MIA een Ford Expedition 7 zitter Bij AmericanVacations kom ik uit ongeveer € 1000 voor Gold. Is dit een goed tarief of zijn er gunstigere aanbieders. Ik ben benieuwd naar jullie tips
Effe kijken bij AutoEurope en Rentalcars? z
Wij hebben zonet geboekt bij American Vacations
Van 19/12 tot en met 04/01
Fullsize SUV
Alamo Gold
969,26€
Ik heb ervoor gekozen om ter plaatse te betalen.
Maar kan ik dan wel 'skip the counter' doen?
Ja, dat kan gewoon.
Je moet wel je betalingsgegevens invoeren en er word $1.- gereserveerd.
Annuleren kan altijd
Klopt het dat je skip the counter pagina ook kunt invullen als je je auto ophaalt op een locatie dat geen skip the counter heeft?
Ik haal mijn auto namelijk op bij de Disney World Car Care Center.
Ik heb ingecheckt bij alamo en deze tekst staat erbij:
Ik kan als ik de link van dit topic kopieer ook gewoon de stappen van skip the counter volgen.Citaat:
Don't Like Waiting In Line?
Use Alamo's kiosk and you will be on your way faster.
When you use the kiosk, you don't need to visit the counter. You can go straight to your car.
This optional service is offered free of charge at this location.
To use the kiosk, you will be required to confirm your protection options, agree to the Rental Agreement Terms & Conditions, and enter a valid credit card. (No charge is made until you return your vehicle.)
Dit is Skip the Counter avant la lettre, ofwel dit bestaat al een stukje langer, via de Kiosk. Je hoeft inderdaad niet naar de balie, maar voorheen moest je dan ter plekke al je gegevens invullen, rijbewijs, naam, adres etc., wat ook wat tijd in beslag nam.
Maar zoals ik het hier nu lees is het even een bevestiging invullen, creditcard erbij en gaan. Skip the Counter op een paaltje.
Ik ben benieuwd of het ook zo werkt. Laat even weten of dat echt zo is.
Vandaag geprobeerd om in Daytona beach voor 1 dag een Jeep Wrangler te huren. Wegens het cabrio gevoel om die dag de A1A af te rijden. No go. Spijtig dat we onze cabrio niet mee kunnen nemen...:(
Mooie prijs dacht ik zo : Standaard SUV voor 13 dagen "ALAMO GOLD" voor 531€.
Vandaag effe gebeld naar Alamo : ik had gemerkt dat ik voor amper 20usd extra kon upgraden van onze Standard SUV (Ford Edge) naar een Fulsize SUV (Ford Expedition 7PAX). Is dus gelukt : ik moet zelfs niets betalen want afrekening = 0. Me happy!
Dit wordt hem dus
http://i67.tinypic.com/2uom32c.jpg
En ook skip the counter intussen netjes in orde.
Mooie auto! Veel plezier!
Thx. Lijkt eerder een tank. Maar toch...
Ik heb een prijs check :-) bij Alamo
Via de Amex site periode 27-07 - 17-08 MCO zou een Tahoe inc. verzekeringen € 990,- kosten.
Hier zal geen 2e chauffeur bijzitten maar is geen probleem.
Huidige boeking staat bij National de bekende weg en is goedkoper maar geen Tahoe.
Het lijkt mij wel eens leuk om zo`n bak te rijden maar is die prijs van € 990,- prima of
kan het nog goedkoper?
Bij autoeurope.co.uk Alamo Full Size SUV £746,- = €835,-
Wel vooraf betalen, dus niet te gebruiken als backup van National, skip the counter is gewoon mogelijk
Ik betaal voor een full size voor 13 dagen 550€. Alamo gold wel. Volle tank, 3 bestuurders, GPS en alle verzekeringen incluis. Leek me niet mis.
Bij autoeurope Alamo kom ik alleen op een Ford Expedition mijn periode 894 euro geen Tahoe
met de voorwaarden
Zero Excess with Extended Cover including wheels, glass, underside and roof of vehicle
Zou niet weten of dit alle benodigde vrzekeringen zijn?
Je huurt geen Tahoe maar een Full Size SUV, dat kan dus een Tahoe, Yukon, Expedition of andere grote SUV zijn.
Alle verzekeringen die je nodig hebt zitten erbij, het iets duurdere pakket wat ze aanbieden hoef je niet te nemen.
heb je wel op de juiste website gekeken? www.autoeurope.co.uk
Andere autoeurope websites geven een andere prijs
Ik heb de afrekening reeds gekregen. Staat duidelijk op dat het restbedrag 0 is. Intussen ook gemerkt dat er op de CC een afrekening is van 22 USD en nog eens 0,89 USD.
Hier zit ik:
[IMG]http://i63.tinypic.com/2elrwbr.jpg[/IMG]
Misschien heeft het prijsverschil te maken met inlevertijd dat is bij mij 18.00 pm
Mogelijk dat ze nog 1 dag berekenen.
Is het wel zo dat hier alle benodigde verzekeringen erbij zitten?
Maakt het niet uit dat er UK citizen staat want inderdaad NL is duurder?
Alle benodigde verzekeringen zitten erbij.
Waar je in Europa woont doet er in dit geval niet toe. ( hier is genoeg over lezen op diverse fora)
Je ophaaltijd is bepalend voor de prijs, dit gaat per 24 uur. Dus ophalen om 18 uur en terugbrengen om 18 uur is 1 dag, breng je de auto later terug dan komt er een hele dag bij de prijs. Misschien kun je nog wat schuiven met de tijden om het beter aan te laten sluiten? Na aankomst sta je niet meteen bij de autoverhuur (immigration, koffers van de band halen) en je moet ook een uur of 3 vantevoren aanwezig zijn op het vliegveld voor vertrek.
Dank allen dat is duidelijk.
Dus de rate van 803,75 dekt alles af. Ik heb even een account gemaakt bij Alamo
en mijn gegevens ingegevoerd kan ik na het boeken van bovenstaande auto de
bevestiging koppelen aan mijn account en skip de couter doen?
Sorry voor alle vragen maar zoals gezegd normaal huur ik bij National
daar heb ik geen vragen meer voor :-)
Yep, Alamo insider worden en dan skip the counter kan perfect.
Insider worden is niet eens nodig, op je voucher van autoeurope staat een nummer daar kun je mee inchecken
Daarna skip the counter
Nou heb de stappen doorlopen en nog iets met de tijden gespeeld maar geen voordeel.
Dus de prijs van 803 pond gekozen. Online check in gedaan boeking gekoppeld aan mijn account.
De Online Check in confirmation geprint naast mij liggen. estimated total staat wel op 0 ?
maar Autoeurope staat het bedrag wel op. Neem aan dat ik nu skip de couter heb en zal
bij de uitgang de prijs checken.
Er was wel weer een trucje mijn browser met betreffende auto stond voor een paar uur
open dus klikte ik automatisch op F5 (verversen) opnieuw Alamo en SUV aangeklikt is de auto
ineens 903 pond. Browser maar even afgesloten dan zijn bij mij de cookies en alles weg.
Opnieuw ingevuld en jawel 803 pond hahahah
Maar goed Alamo voor mij de eerste keer ben benieuwd :-)
Thx voor advies
Bedrag $0,- klopt, je hebt al betaald via autoeurope.
Na online check in komt de volgende stap skip the counter pas.
Heb je jouw creditcard gegevens in moeten vullen?
lees anders dit even. http://www.floridaforum.nl/showthrea...me-instructies
Nee had wel gekeken bij mijn profiel maar dat kon niet.
Met de link nu wel ingevuld en geprint.
Thx
Het Alamo insider lidmaatschap, brengt je dat iets op behalve de kettingmails? Ik bedoel, als je ter plaatse bent en je gekozen wagen is niet beschikbaar, om dit uit te spelen als “ insider en dus betere klant” en je eisen kracht bij te zetten? Of is dit gewoon gebakken lucht?
Bij het inchecken staan je gegevens er (deels) al, verder geen voordelen.
De 5% korting is in de praktijk eerder een dikke toeslag.
De reactie van Eefdepeef in het andere draadje mag ik aannemen dat ik dat ook moet doen.
Dus eerst naar het kantoortje en daar krijg je de sleutels?
Wat als je bv. andere kleur of model zou willen? netjes aangeven en vragen of staat dei auto vast?