330 dagen voor vertrek.
Afdrukvoorbeeld
330 dagen voor vertrek.
hallo,
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb nu gekeken via KLM.no en dan vanaf Bergen naar Amsterdam, van Amsterdam naar Atlanta en van daar naar Miami. Beste een hele reis dus, is dit aan te raden of hebben jullie tips of juist advies ?
Kun je bij de KLM upgraden naar een betere stoel of classe ?
Raffie
vanuit regenachtig Noorwegen
De KLM heeft geen tussenklasse zoals United en British Airways. Wel is mogelijk om bij het inchecken tegen een extra bedrag een stoel bij de nooduitgang te reserveren. Wellicht is het slim om direct een business class ticket te kopen?
Een andere trip is wellicht mogelijk vanaf Oslo naar Newark en daar vanuit naar Miami. Dit alles is mogelijk met Continental. Wellicht behoort Oslo -Atlanta/New York - Miami met Delta ook tot de mogelijkheden. Verder met de SAS vanuit Bergen naar Kopenhagen dan naar Washington en door naar Miami.
Overstappen moet altijd en wellicht is de trein van Bergen naar Oslo sneller dan vliegen naar Amsterdam of Kopenhagen.
Hai,
Bedankt voor de tips.
Ik kan zeker ook naar Oslo rijden, is maar 8 uurtjes rijden, dus is makkelijk te doen. Daar de auto zetten en dan door.
We willen gewoon een goede vlucht hebben, met een goede maatschapij en wat ik zo lees komen American Airlines, Delta of United Airlines goed uit de bus. Je kan dan extra beenruimte kopen en men heeft een TV in de hoofdsteun.
SAS is hier een slechte Airline, dus die nemen we maar niet. Maar we kunnen ook met Icelandair, alleen daan lees ik niets over uiteraard. Deze vertrekt vanuit hier naar Reyjavik om vanaf daar naar de USA te vliegen. Maar nog nooit iets over gehoord en ga liever af op de reacties en menigen van andere.
Trouwens hoeveel kg bagage mag je gemiddeld meenemen naar de USA ?
Raffie
nog steeds vanuit nat Bergen
2 x 23 kg p.p. p.k.
Oftewel 2 koffers per persoon, niet zwaarder dan 23 kg per koffer. :D
wow.... dat is zeker 46kg ruimbagage en nog eens 5 tot 10 kilo handbagage ? =D>=D>=D>
Toppie, dan kunnen we veeeeeeeel kopen :wink:
Ik weet het, bonnetjes en prijsjes vd kleding halen.
Raffie
En jij maar denken dat dát helpt...
:-) daarom zitten we op een forum....
jullie kennis en ervaringen kunnen mij als "Florida maagd" dan weer uit een droom helpen.... ;-)
wij hebben wel geupgrade met 4 pers.retour,en ik kan je zeggen het was het geld dubbel en dwars waard. gr diana