Heeft iemand al geprobeerd met zo'n prepaid pakket, en dan bedoel ik het "Unlimited International Service Plan" à $ 60,- per 30 dagen, naar Nederland te bellen?
Afdrukvoorbeeld
België zit niet bij het international plan van straight talk. :(
Vraagje: weet iemand of en hoe je aan een nanosim komt in USA. Wil graag mijn telefoon meenemen omdat het erg praktisch is (apps, maar ook navigatie) wil daar dan graag een prepaid bundeltje oid zodat we internet onderweg hebben en niet altijd afhankelijk zijn van wifi. Maar ik heb dus een nanosim nodig.
kan je deze gewoon aanschaffen bij bv de winkels van At&t, tmobile oid? Of is het handiger om deze ff nog op Ebay te kopen (we hebben nog 4 weken de tijd voordat we vertrekken)
thanks
Op Ebay.com vind je van alles, ook nano-sims.
Yep, las alleen net op een of andere site dat de prepaid data bundel van At&t niet zou werken op een europees iphone model ;-?
Weet iemand daar toevallig iets over? Ervaringen met prepaid data en de diverse aanbieders??
Ik heb ervaring met een Virgin-USB stick en een netbook.
Daarvoor kan je de opwaardeerkaartjes bij Walmart kopen.
Het werkt goed, maar niet al te snel en kost nogal wat.
Maar je komt "overal" wifi tegen ik zou het daarbij laten voor prive gebruik in een vakantie.
Vrijwel iedere hamburger- en koffietent heeft gratis wifi . In of bij winkelcentra, tankstations e.d. Gewoon even laten zoeken en 95 van de 100 heb je verbinding.
Ja ik! 60 dollar voor de sim. Onbeperkt internet (geen 3G) op een Europa model iphone 3GS. In de winkel van tmobike laten activeren en al bellend naar buiten. Gratis naar vaste nummers in NL. Wij hadden altijd verbinding en internet prima.. Vooral makkelijk voor whatsapp enz...
Volgende keer weer :-)
Is volgens mij niet bestemd voor de USA...
Hoi hoi, ff mijn ervaring delen!
we zijn vorige week gestart in NY. Ben daar naar een TMobile shop gegaan en heb, in ons geval, het duurste pakket gepakt. Dit omdat je dan 30 dagen lang compleet onbeperkt gebruik kunt maken van internet over 4g!
verder hebben we voor 10 dollar extra een bundel erbij gekocht om onbeperkt naar Nederlandse vaste telefoonnummers te bellen!
al met al kostte dit ons: 70 voor de bundel, 10 voor het onbeperkte bellen, nog eens 10 voor de simkaart en wat tax!
ideaal, want omdat ik een iphone 5 heb, heb ik tot nu toe eigenlijk overal 4g, razendsnel dus (net of je thuis op je wifi zit. Dat wordt thuis weer wennen als ik op 3G ga)
we hebben nu NY, Philadelphia en de route tot Washington gehad (daar zitten we nu) en geen problemen met mobiel internet! Over een paar dagen door naar Florida, maar volgens TMobile zou daar ook dekking zijn!
bellen naar NL gaat ook super, op 4 juli terecht gekomen in een massale paniekuitbraak in Philadelphia en daarna snel contact kunnen leggen met het thuisfront dat wij ok waren (wisten toen nog niet dat er eigenlijk niets aan de hand was en het alleen local nieuws was) en de jongens die natuurlijk regelmatig ff naar oma's kunnen bellen ;-)
wij doen dit de volgende keer absoluut weer!!!