Prijzen zijn m.i. erg logisch. Maar er wordt uiteraard altijd gezocht naar de "mazen in de wet". Of dat terecht is mag ieder voor zich uitmaken.
Afdrukvoorbeeld
Prijzen zijn m.i. erg logisch. Maar er wordt uiteraard altijd gezocht naar de "mazen in de wet". Of dat terecht is mag ieder voor zich uitmaken.
Ik kom er niet uit! ](*,)
Wij willen bezoeken: 1 dag magic kingdom, 1 dag epcot en 1 dag animal kingdom. De studio's willen we in tweeen delen. We gaan 1 keer 's ochtends en 's middags en 1 keer in de namiddag en de avond (nadat we naar disney downtown zijn geweest. )
We willen alleen typhoon lagoon bezoeken. Kan iemand mij vertellen wat de handigste optie is??
5 daags base ticket met een los kaartje voor Typhoon Lagoon is voor zover ik kan zien het voordeligste.
Mvg,
Roy.
Even samenvatten:
Je gaat dus vijf dagen naar een "groot" Disney-park en één dag naar een waterpark. De dagen dat je naar een groot park gaat, ga je naar één park per dag.
Dan heb je een 5-daags base-ticket nodig (vooraf bestellen is het gunstigst), en voor het waterpark koop je ter plaatse aan de kassa een los ticket.
Waar je het base-ticket het voordeligst kan kopen vind je hier. Het ticket voor het waterpark kost $41,54 ($35,15 voor kids t/m 9 jaar).
Hartstikke bedankt!!!
Weet je trouwens heel zeker dat je "maar" 5x naar een groot Disney-park gaat?
Je zou nl. "voor het geval dat" misschien beter een 6- of 7-daags ticket kunnen kopen. Dat is niet (4=6 actie of zo) of nauwelijks (2-3 euro) duurder. Dan bespaar je je mogelijk de #-o"had ik toch maar ...." gedachte.
't Is maar een ideetje.
Kun je de tickets ook aan de kassa kopen ofzo?
Of in een winkeltje in de luchthaven?
Want inderdaad je bespaart wel wat is mijn gedacht als je het daar aankoopt.
Ja, dat kan (uiteraard).
Nee, dat kan niet.Citaat:
Of in een winkeltje in de luchthaven?
Kan ik niet helemaal volgen, die gedachte van jou. Waarom zou dat zo zijn? Mijn vergelijking geeft aan dat dat namelijk niet per definitie. Je kunt ze net zo goed vooraf kopen, bestellen via internet.Citaat:
Want inderdaad je bespaart wel wat is mijn gedacht als je het daar aankoopt.
Ik had het vooral op kopen in een reisbureau ofzo al :).
Maar via internet zou ook kunnen sturen ze deze dan op naar huis?
Of moet je die ginds ergens afhalen?
Bekijk het lijstje hier eens: Disney Tickets: Een prijsvergelijking
Verschillende aanbieders die opsturen of waar je het in Orlando kunt ophalen.