Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)
Hoi allemaal,
Gisteren heb ik een offerte aangevraagd voor een villa bij Solterra. Nu krijg ik de offerte van de Engelse eigenaar en die vermeld dat ze een damage waiver hebben van 39 ponds per dag en dat is not refundable.
Ik heb vaak een damage waiver betaald bij het huren van een huis/villa, maar nooit dat het niet refundable is.
Hebben jullie dit ooit meegemaakt? En hebben jullie advies hoe ik dit zou kunnen onderhandelen?
Alvast bedankt!
Ik heb ff bij de door ons als laatste gehuurde villa gekeken. En wij hadden een rufundable damage DEPOSIT dus geen WAIVER. Zou het een soort van verzekering zijn?
Maar 39 pond per dag lijkt me wel heel veel. Is het niet voor de hele huurperiode?
De waiver is, net als bij de auto (CDW), een manier om je verantwoordelijkheid voor schade af te kopen.
39,00 per dag is wel wat veel maar kijk gewoon naar de totaalprijs.
Ik betaal voor mijn volgende huis $45,00 voor 8 dagen.
Ik heb weer met de eigenaar gesproken. Hij bedoelde 39ponds per 'Stay' en niet per 'Day'. :rolleyes:
Wij zijn op dit moment aan het kijken naar een villa voor de periode midden december 2014 tot midden januari 2015. We hebben een aantal villa's in de Doral Wood community voorbij zien komen. Is er iemand die bekend is met deze community en de villa's die daar staan? De community ligt ten zuiden van Kissimmee langs de S Poinciana blvd.
Het valt ons op dat de percelen een stuk ruimer zijn dan in de andere communities.