Nee dat mag niet er mag vanaf de kant gefotografeerd of gefilmd worden
Volgens mij is er een ander topic over discovery cove
daar staan de pakketprijzen in dacht ik
Dus misschien even met de zoekfunctie proberen
Afdrukvoorbeeld
Nee dat mag niet er mag vanaf de kant gefotografeerd of gefilmd worden
Volgens mij is er een ander topic over discovery cove
daar staan de pakketprijzen in dacht ik
Dus misschien even met de zoekfunctie proberen
hier staat een foto van waar je het beste zelf foto's kunt maken. Maar dan moet je wel in deze pool zitten. (pool1)
Naast starfish cabana.
Je zou iemand kunnen vragen om foto/video te maken en dan later beslissen (nadat je foto hebt terug gekeken of je nog foto of video moet bijkopen
http://www.bing.com/maps/?v=2&cp=nr0...04&form=LMLTCC
vandaag bericht gekregen van Discovery Cove over hun foto en video prijzen..
Dit is wat ze zeggen.
Ik wordt er alleen niet wijs uit of dit per persoon is of dat alles van jouw groep hierop staat
We provide a videographer and photographer in the dolphin interaction to capture your special moments. After the interaction is completed, you will be given an opportunity to view/purchase any photos or videos. The photo package prices and individual prices are:
The Discovery Package(a $500 total value)$219 + tax
8- 6 x 8 prints (may be different or same images)
1- 4x6, 2 key rings (all same image)
1 - All-image Digital Photo CD
1 - Interaction DVD**
1 - 16 x 24 poster
1 - Photo Album
1 6 x 8 Photo Frame
The Adventure Package(a $325 total value)$149+ tax
6-6x8 prints (may be different or same images)
1-6 x8 photo frame
1 - All-image Digital Photo CD
**add your dolphin interaction DVD for an additional $50+ tax
The Island Package (a $125 total value) $99 +tax
4-6x8 prints (may be different or same images)
1 4 x 6 Print plus 2 key rings
Additional Items A la Carte / With Package
6 x 8 Print$25 /$10
4 x 6 Print 2 key rings(all same image)$25/$10
16 x 24 Poster$35/$25
24 x 36 Poster$45/$35
Interaction DVD**$75/$50
Digital Photo CD$150/$75
After additional CD/DVD purchase, additional copies are only $15 each
**DVD video footage is only available for up to 30 days after your visit date.
Be sure to ask about our 5x7 Black Marble Tile Etchings!
Have your family etched into stone by our new, state-of-the-art laser system.
Only $29 with a package, or $39 by itself!
If you are participating in the SeaVenture activity, please note that we do not provide a photographer or videographer in the Grand Reef during this dive. You can use your own camera or we can loan you a digital underwater camera to snap as many photos as you’d like. At the end of the dive, these photos will be uploaded to our Adventure Photo computers for you to view and purchase, if you wish. The SeaVenture photo CD is a great value at only $50 plus tax and is a separate purchase from the dolphin interaction CD.
Alles van jouw groep staat er dan op. Je kiest zelf uit welke foto's je laat afdrukken, op de cd staan dan alle foto's.
betreft de groep/gezin waar mee je het gereserveerd, niet de complete groep die met jou zwemt
je kunt ze zelf uitzoeken en sorteren zoals je ze wil hebben, na een bepaalde tijd kun je ze ophalen,
deze staan wel op de dvd, dat gaat om de complete groep mensen ,geluid is weg gehaald, er staat muziek onder
weet iemand of er onderwaterfotocamera kunnen gehuurd worden in DC en weet er iemand nog een discount code?
je kunt in DC een wegwerp waterdichte camera kopen, geloof dat deze kodac toestelletje rond de 17$ zijn
wij hebben dat de eerste 2 x gedaan, je brengt hem bij thuiskomst naar de fotograaf, en deze ontwikkeld ze voor je
denk dat de camera ook wel (goedkoper) verkrijgbaar is bij oa walmart
discountcode is er voor discovery niet.. hooguit af en toe een kortingsaktie , maar die zijn uitsluitend voor inwoners van Florida en/of de USA
gezien je je incheckt met je paspoort, lijkt het me niet raadzaam om daar (mis)gebruik van te maken
Dit kan maar zijn wegwerp camera's ik zou als ik jou was deze kopen bij een walmart ofzo
Hi Pascal, ik heb ook een dochtertje van 5 en ik heb vorige week een mail gestuurd naar Discovery Cove om te vragen of wij in mei toch met dolfijnen mogen zwemmen ondanks dat ze in juni 6 wordt. Dus ze is dan 5 jaar en 11 maanden maar ze gaven direct aan dat het niet kan. Ze zijn heel strikt in het hanteren van deze leeftijd blijkbaar..... je kunt het misschien proberen maar dit was de reactie die ik kreeg. Misschien als je daar ter plekke bent en ze zitten niet volgeboekt dat ze dan toch coulant zijn, maar in hun mail waren ze vrij duidelijk helaas. Wel konden ze waarschijnlijk iets regelen dat ze dan met een dolfijn op de foto mocht.... maar ja dat is toch anders dan zwemmen. Succes en hopelijk kan of lukt het toch.
Gr Bianca