Re: Vliegen met United Airlines / TED
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Guus
Bijbetalen? Voor Premier members en hoger is dit vooralsnog gratis.
Een vraagje. Nu kreeg ik vandaag voor mijn man een premierpas. Wij (ikzelf en de 2 kids) hebben 2x met United gevlogen. Manlief is zowel dit jaar als vorig naar NieuwZeeland geweest met Singapore Airlines en heeft deze miles laten bijschrijven op zijn United pas.
Om een lang verhaal kort te maken. Hij heeft nu de premierstatus, hij kan aanspraak maken, als ik het goed begrijp op economy-plus. Of in ieder geval voorrang. Mag hij dan ons ook meenemen? Wij hebben met zn 4en geboekt.
Nog een vraagje, ik lees in de bijgesloten brochure dat hij ook priority check-in heeft. Mag hij dan bij de business-class inchecken (en wij dus ook????)
Re: United Airlines: Economy Plus
Met betrekking tot Economy plus komt hij in aanmerking. Of jullie in aanmerking komen weet ik niet.
Jullie kunnen wel met zijn allen inchecken bij de business class balie.
Citaat:
desteijntjes
Om een lang verhaal kort te maken. Hij heeft nu de premierstatus, hij kan aanspraak maken, als ik het goed begrijp op economy-plus. Of in ieder geval voorrang. Mag hij dan ons ook meenemen? Wij hebben met zn 4en geboekt.
Als je man de boekingen heeft gemaakt (en ik neem aan dat dat zo is) dan kan hij zichzelf en jullie op een stoel in de economy plus zone zetten, mits er nog plaatsen beschikbaar zijn natuurlijk. Mocht dat niet zo zijn dan moet je het even bij het inchecken vragen.
Citaat:
desteijntjes
Nog een vraagje, ik lees in de bijgesloten brochure dat hij ook priority check-in heeft. Mag hij dan bij de business-class inchecken (en wij dus ook????)
Tot op heden was het altijd zo dat medereizigers dezelfde voordelen hebben als de premier member. Dat begint dus al bij het inchecken op Schiphol. Je hoeft daar niet in de normale rij aan te sluiten maar je kunt rechtstreeks naar de premier/premier executive balie gaan (balie naast business/1k). Het zelfde geldt aan de gate. Ook daar kun je de normale rij laten voor wat het is en doorlopen naar het punt waar het bordje premier/premier executive/1k/business/first staat. In de VS geldt hetzelfde ritueel.
Re: United Airlines: Economy Plus
Bedankt voor jullie antwoorden. Lekker dat we mogelijk ook Economy Plus kunnen zitten (zonder bij te betalen:wink: we blijven zuunige hollanders....)
Maar sowieso het inchecken bij de andere balie. En bij de gate is ook ideaal. Dit hebben we een keer eerder meegemaakt, vorig jaar toen we zijn geupgrade naar Businessclass.
Ik ben weer een stuk wijzer!!
hai allemaal,
Valt allemaal niet mee om een goede maatschapij te vinden vanuit Bergen (BGO) Noorwegen. Uiteraard kan ik eerst naar AMS vliegen maar kost meteen 300 per ticket meer.
We zoeken een maatschapij met eigen TV en goede beenruimte, dus dat zou United of Delta moeten zijn.
Maar valt niet mee om iets te vinden.
Raffie
Citaat:
Raffie
We zoeken een maatschapij met eigen TV en goede beenruimte, dus dat zou United of Delta moeten zijn.
Wat is er nu precies moeilijk? Vanuit Bergen naar Orlando, in oktober met United 2455 euro en met de KLM/Partners voor, pakweg 680 euro.En dan heb ik alleen maar gekeken, niet echt gezocht.....
Hai Teleton,
KLM heeft toch geen TV in de stoelen of ben ik mis ?
Raffie
Citaat:
Teleton
met de KLM/Partners voor, pakweg 680 euro.
KLM/ partners, dat kunnen ook Delta en/of NWA zijn, en die hebben wel TV's op diverse toestellen in de stoelen.
Citaat:
Raffie
Hai Teleton,
KLM heeft toch geen TV in de stoelen of ben ik mis ?
Raffie
Wanneer je met de Airbus 330 en Boeing 777 van de kLM vliegt heb je wel eigen scherm in de stoel voor je. LAngzaam verschijnen deze ook in 747 en MD11. Het ombouwen van de laatste types duurt tot eind volgend jaar.
hallo,
Bedankt voor je goede antwoord en tips.
Dus gewoon opletten bij het boeken.
Bij veel Airlines kan ik nog niet kijken naar de prijzen van Oktober 2010, iemand een idee wanneer de "winterprijzen" bekend worden ?
Raffie