Re: [Gezocht] Prepaid usa gsm voor Florida (voor Nov.)
Kijk eens even in je omgeving. Ik heb net de nieuwste Samsung GT-C3750 gekocht voor 25 Euro.
Een quad band en nee niet "van de vrachtwagen gevallen of in het holst van de nacht bij een louche buitenlander gekocht".
Gewoon netjes in een winkel met BTW rekening :-o
Re: Telefoneren in/naar/vanuit Florida
Eergisteren de AT&T sim kaarten geactiveerd en opgewaardeerd. Gisteren in Philadelphia tijdens overstap GSM aan...... en werken!. SMS en bellen vlekkeloos totnutoe. Na een gesprek zie je gelijk je overige tegoed, weet je of je nog moet opwaarderen. Knaapje
@knaapje: prettige vakantie!goed om te horen dat de sims werken en 19 oktober gaat de deal nog door hoor! Ik hoor graag hoeveel ik nog mag bellen :-)
Heb zelf afgelopen november de Straight Talk card gekocht voor $45,00 daarmee kun je ongelimiteerd bellen, internetten en texten in de USA, en het werkt goed.
http://www.walmart.com/ip/Email-Deli...-Card/15443344
Komen verder geen extra kosten bij dus ideaal als je alleen in de USA wilt bellen en internetten. Bereik is ook vrij goed tenminste toen ik in Georgia was ook in de remote gebieden gewoon ontvangst gehad.
Straight talk werkt met de standard chip en Mirco. Ga deze kaart ook weer nemen in september als ik terug ga, heb gewoon mijn eigen HTC one gebruikt met de micro chip van Straight Talk erin.
Calypso, hoe werkt dat Straight Talk dan precies? Je neemt dus een quadband toestel mee naar de USA en dan? Zit er een simmetje bij op die kaart of zo dat je in je telefoon kunt stoppen?
Alvast bedankt voor je antwoord.
yep je koopt gewoon een Traight Talk pakketje bij Walmart daarin zit een sim kaart die je in je telefoon doet even registreren online en je kunt bellen kost allemaal 5 minuten en je bent online. Hier staat het nog eens uitgelegd http://www.straighttalksim.com/