Knap hoe je Euro's al om kan rekenen naar Euro's, of heb je tegenwoordig ook Griekse Euro's. :-D
Afdrukvoorbeeld
Staat ook in de FAQ:
Kan ik een overzicht van de tolkosten krijgen?
Ja, op de site van HTC vind je een overzicht van de autoverhuurders die met hen samenwerken. Wanneer je je gegevens invoert, krijg je een overzicht van de tolkosten tijdens je huurperiode. Ook bij PlatePass kan je een overzicht krijgen van de autoverhuurbedrijven waar ze mee samenwerken en ook van de kosten.
Ik kom er even niet meer uit.
Wij hebben een auto gehuurd via Alamo.
Moet ik nou tol betalen of gaat dit automatisch.
Waarom lees je de FAQ niet even? Die is er speciaal voor mensen die er even niet uitkomen. Of je tol moet betalen, hangt overigens af of je gebruik van de tolwegen maakt.Citaat:
Alle auto’s van Alamo zijn geregistreerd, je hoeft verder niets te doen; geen contract, geen formulier, geen aan- of afmelding.
En anders vraag je het daar even aan de balie!
Ben je er zeker van dat je niets over het hoofd hebt gezien.
En reken er dan maar op dat ze hun kans schoon zien om je van alles aan te smeren wat je niet nodig hebt, daar staan ze nml. om bekend bij de autoverhuur bedrijven.
De mensen achter de balie werken nml. voor een basisloon die aangevuld wordt met een provisie op alles wat ze je extra verkopen. Dus ze verkopen je graag een upgrade of extra verzekeringen want dat levert extra poen op.
Het belangrijkste hier is dus ook altijd dat je goed voorbereid op reis gaat en je niets laat aansmeren.
We rijden nu 2 weken door Florida met onze Alamo rentalcar en we zijn nog geen bijzonder dure tolwegen tegengekomen. Tolbedragen van een paar quarters tot een paar dollar en voor de brug naar Sanibel 6 dollar. In Miami betaalde ik om in het Art Deco district te parkeren al 10 dollar en in Key West weten ze er ook wat van. Deze bedragen vallen trouwens in het niet bij onze dagelijks levensonderhoud. Met ze vijfen zijn we al meer dan 100 dollar per dag kwijt aan eten, drinken, souveniertjes enz, enz. Dus die paar tolwegdollars doen me niets meer.
ik heb net even via de link die hierboven staat gekeken wat we kwijt waren aan tol.
wij hadden de auto vai alamo en komen incl 6 dollar fee aan 24.20 dollar.
wij zijn begonnen in Miami en via de keys naar Naples en Orlando gegaan.
ik vind het niet veel aan tol want er zit ook nog 6 dollar van Sanibel in.
Dus zo merk je ook wel zou je bij dollar het afkopen voor een hoop geld dat ze er daar aardig aan verdienen.