Re: Villa ervaring: Holiday Rentals (UK)
Ik heb inmiddels via www.holidaylettings.co.uk eenzelfde townhouse geboekt als ik al had gevonden op www.holiday-rentals.co.uk. Beide sites zijn prima zoals ik al eerder aangaf. Voor woningen dichtbij en ver weg. Altijd het bekijken waard.
Nu ook gewoon in ponden betaald. En een leuk prijsje van 600 GBP voor 11 nachten. Tegen een koers van 1,11. Ik ben tevreden!
Re: Villa ervaring: Holiday Rentals (UK)
Wij ook via holiday-rentals. Kregen én vroegboekkorting, én prijzen van 2008 (we gaan in 2010) én 1 nacht gratis. Toch mooi meegenomen. 950 pond voor 17 nachten, inclusief pool- en spaheat.
Site om villa te zoeken met richting zwembad
Ik heb ooit eens een site gezien waar je op villa's kon zoeken en waar één van de zoekcriteria ook de richting van het zwembad was.
Weet iemand welke site dit is?
Bedankt, Renée
Re: site om villa te zoeken met richting zwembad
Misschien staat hij wel in deze FAQ post
Re: site om villa te zoeken met richting zwembad
Blijkbaar weet niemand welke site ik bedoel dus wat mij betreft mag het topic op slot.
Typisch wel dat er altijd commentaar moet komen, zelfs op een gewone vraag. <<ModMichael66: posts met commentaar verwijderd>>
Re: Site om villa te zoeken met richting zwembad
Mijn ervaring met sites als VRBO.com en zo (waar prive-eigenaren dus hun woning te huur aanbieden) meestal wel vermeld wordt wat de ligging van de pool is, vaak zelfs in de "titel". Ik heb echter nergens kunnen vinden dat je daar op kunt selecteren in een zoekmmachine of zo. Gewoon een kwestie van het aanbod doorspitten.
@reneefrankrijk.
Ik dacht dat het nuttig was om je beweegrede te kennen waarom je een zuid zwembad moest hebben.
Dit is gebleken door de vragen die gesteld zijn geworden in de posts volgend op je éérste bericht.
Voor hetzelfde geld moest je een noord zwembad hebben omdat je v.b. niet tegen direct zonlicht kan.
Of een oost of west zwembad omdat je v.b. fotografe bent die mooie zons opkomsten of ondergangen wil fotograferen.
Een forum gaat toch over informatie uitwisselen. Niet dan?
Waarom je je dan stoorde aan de posts en moesten verwijderd worden is mij dan ook niet helemaal duidelijk.
Maar om op je vraag te beantwoorden: orlandovillas.com.
Bij keyword search typ je "south facing pool"
Graag gedaan hoor...
@disney-golf
Het had misschien nuttig kunnen zijn als ik een andere vraag had gesteld, maar waarom ik die site zoek is niet van belang. Waarom ik een zwembad op een bepaalde richting zoek ook niet. Het was een vraag waar een gewoon antwoord op gegeven kon worden.
Weet je het niet, reageer dan gewoon niet. Waar ik me aan stoor is dat er reacties komen die mij willen vertellen dat het een "domme" gedachte is om een zwembad op een bepaalde richting te hebben.
Zoiets bepaal ik nog altijd zelf. En helaas lees ik dat tegenwoordig in heel veel topics terug.
Gelukkig zijn er op dit forum ook nog wel mensen die echt anderen proberen te helpen, zonder nutteloos commentaar te leveren.
Overigens is het orlandovillas.com ook niet want die site ken ik al. Vrbo helaas ook niet.
Vind de vraag ook niet zo heel gek. Een Forum is veelal twee-richtings verkeer. Op een vraag komt een wedervraag. Mocht je enkel een simpel antwoord willen dan is een cursus Google misschien een optie?
hallo allemaal,
Ik heb even een poging gewaagd, op deze site is het mogelijk :
http://www.floridadreamvillas.net/
Maar ik heb het wel eens eerder op een andere site gezien maar die
schiet mij 1-2-3 niet te binnen...:-k