Re: Vliegen met Martinair
Wij zijn vrijdagochtend terug gekomen uit Orlando.
Hadden comfort class geboekt.
Wij zaten op rij 6 heen en terug, heen links en terug rechts.
Op de terugweg hadden wij meer been ruimte..de eerste 2 a 3 rijen worden gebruikt voor personeel.
Heen hadden wij een vetraging van een uur.
Maar die was zo weer ingehaald, want het toestel is gewoon om 17.55 geland in Orlando.
Weinig turbelentie..
Terug gingen wij om 20.53 weg en kwamen om 10.17 aan op Schiphol.
we hebben goede service aan boord gehad en personeel was vriendelijk..
eten was ook ok.
volgende keer ( 2011 ) vliegen wij gewoon weer met Martinair rechtstreeks.
Op Schiphol moesten wij alleen door de detectie poortjes.
Orlando Airport hebben wij 4 vragen beantwoord en konden zo door lopen.
Om half acht hadden wij onze auto al bij Alamo.
Ford Escape limited edition.
Vandaag weer mail ontvangen van Martinair. Ze zullen toch niet weer zomaar een dag uit het vluchtschema hebben gehaald ? Nee, gelukkig alleen maar een tijdswijziging : tien minuten eerder vertrekken en een kwartier eerder aankomen. We vertrekken nog steeds op de geboekte datum.
Ik heb van Martinair nog niets gehoord?
Welke vertrekdatum betreft het waarvan de tijden gewijzigd zijn?
MVG
A3
Volgens mij zat onze dochter op zelfde vlucht als jij ? Het is nu voor hen:
19/7 heen om 14uur, aankomst 17:45 en
5/8 terug om 19:30, aankomst 10:05 dag erna in AMS
wij vertrekken maandag, gisteren ook dezelfde uurwijzigingen door gekregen, ze moeten zich toch met iets bezighouden. Wat maakt die 10 minuten nu, ze vliegen toch met vertraging:lol:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Lady-M
JWij gaan ook lekker 10 minuten eerder weg :p
En niet te vergeten dat we wel 15 minuten eerder aankomen =D> . Wij hebben ook rechtstreeks via Martinair.de geboekt, dus dat zal waarschijnlijk makkelijker/sneller te communiceren zijn dan via andere boekingskanalen.
Wij vertrekken za 31.07 en komen terug aan in A'dam vr. 21.08. Ook hier zijn de tijden voor de zoveelste keer veranderd met enkele minuten, zelfde aanpassing als bij jullie vluchten.
Vooraleer we vertrekken, vrees ik nog wel enkele mails te zullen ontvangen van Martinair.
Die 10 minuten eerder weg bij Martinair houdt toch eigenlijk in dat je nu ipv 1 uur na de oorspronkelijke tijd, slechts 50 minuten na de oorspronkelijke tijd weggaat vanaf Schiphol?
De gemiddelde vertraging van Martinair was toch iets van een uur. :lol:
OOk wij hadden geboekt via WTC al in december, nadat ik op het forum las dat er twee dagen uit de vluchten waren gehaald meteen gebeld
Wij gaan nu ook op 19-07 en 05-09 terug ,ook met gewijzigde tijden.
Maar ik heb wel twee keer moeten bellen met WTC voordat de goede E-tickets in mijn mailbox kwamen.
Ik begrijp de verhalen over nieuwe e-tickets niet. Ik heb een reserveringsnummer in een boekingssysteem (uit mijn hoofd Amadeus) en daar staan gewoon al mijn gegevens. e-ticketreceipt, vluchttijden etc. Dat print ik gewoon de dag voordat ik weg ga uit. En volgens mij is dat zelfs niet nodig, je paspoort is in principe toch voldoende?