Re: Creditcard error bij betalen Condo
Het beste kun je je creditcard en/of bankrekening die je aan je paypal-account koppelt (laten) registreren. Als je opgeeft dat te willen doen, dan wordt er een klein bedrag af- of bijgeschreven en vind je een code op je afschrift bij die af-/bijschrijving. Door die verificatiecode dan weer in je Paypal-account op te geven is de cirkel rond en je CC/rekening geverifieerd en geregistreerd. Ook kan ik zonder problemen dingen betalen zonder dat er geld op mijn account staat; het wordt dan direct afgeschreven van mijn bankrekening of zie ik terug op mijn maandelijkse afschrift van Visa.
Sinds ik dat gedaan heb heb ik geen enkel probleem meer gehad.
Maar nogmaals: Als je een probleem hebt met een betaling, informeer dan eerst even bij Paypal waarom het niet goed gaat.
Heb reeds bij Paypal geinformeered. Zeggen er niets aan te kunnen doen..... Soms pakt hij bepaalde kaarten gewoon niet, kan allerlei oorzaken hebben.
Heb het nu via iemand anders geregeld.
Dus het is gelukkig toch nog geregeld. :-)
Maar in ieder geval bedankt voor de reakties!
ik heb in het verleden ook wel eens problemen gehad met de CC van de rabobank die aan mijn paypal gekoppeld zat
ondertussen heb ik die niet meer ,en heb nu een Visakaart
sindsdien heb ik nooit geen problemen meer gehad met mijn paypal betalingen, ook heb ik mijn bankrekening er aan gekoppeld
zodat ik bij een betaling zelf kan bepalen of ik het van mijn bank of cc af laat boeken
ik doe regelmatig betalingne over de hele wereld via Ebay, en altijd is het per direct betaald