-
Re: Vliegen met ArkeFly
Ik ben de beheerder van www.vliegschemas.nl.
U dient altijd de tijden van de airline aan te houden. Al is het alleen maar omdat ik als beheerder niet de verantwooridng wil dragen dat u te laat verschijnt bij uw vlucht. Dit staat ook op www.vliegschemas.nl/disclaimer.htm en bij elke vluchtabel bij de opmerkingen onderop.
Ik haal mijn gegevens niet van de airline zelf, maar van andere bronnen binnen Schiphol. in 99 van de 100 gevallen kloppen de tijden op mijn website echter wel. Maar het zal maar net de ene keer zijn......
En zoalsTeleton al opmerkt, het moet in principe niet uitmaken voor de autohuur.
-
In de zomermaanden juli en augustus gaat ArkeFly eene xtra vlucht toevoegen naar Orlando.
Deze vliegt op woensdagen Non-stop naar Sanford en ook non-stop weer terug naar Amsterdam. Geen tussenlanding op Miami dus.
Tijden:
Ams (10.30 uur vertrek) - SFB (14.50 uur aankomst / 16.35 uur vertrek) - Amsterdam (07.35 aankomst)
-
-
Hé dat is leuk nieuws, directe vluchten, mooie tijden! Hadden we dit eerder geweten, ik zie nu wo. 8 aug vertrek bijvoorbeeld en retour 22 augustus voor 700 euro.:-x
-
Dat zijn zeker gunstige tijden :-)
Jammer dat ik in september pas weer vakantie heb ;)
-
Ik ga in April en tot een maand geleden had ik ook gunstige tijden.
Nu vertrekken we vier uur later....
-
Heen of terug? Terug zou ik dat niet zo erg vinden...
-
-
-
nou ja,zolang er geen vertraging komt van 26 uur zoals door iemand anders op dit forum beschreven is mag ik nog niet klagen....