Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012
Ik heb heel veel gelezen op dit forum, maar ik heb toch nog 1 vraag.
Wij willen in juli 1 dag naar Disney Hollywood Studio's (dit jaar ligt de nadruk op Disvocery Cove en aanverwante parken). Nou heb ik wel gelezen dat je voor 1 dag beter een ticket bij Disney kunt bestellen, dus dat gaan we dan ook doen.
Maar weet iemand of je via een internetboeking ($ 89,50 per dag ex. tax) goedkoper uitbent dan via de kassa van Disney? Ik hoorde namelijk van een collega van mij dat hij voor eeneendags Hopperticket $ 155 kwijt was en als ik op internet kijk, zie ik een prijs van $ 120 exc. tax per dag. Dat wijst er dan op dat ik een kaartje beter via internet kan bestellen.
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Daffelina
Ik hoorde namelijk van een collega van mij dat hij voor eeneendags Hopperticket $ 155 kwijt was en als ik op internet kijk, zie ik een prijs van $ 120 exc. tax per dag. Dat wijst er dan op dat ik een kaartje beter via internet kan bestellen.
Onlangs (nou ja, november 2011) hebben wij voor vrienden tickets bij de automaat van het MK gekocht voor dezelfde prijs als die op het internet vermeld staat; 85 dollar exclusief tax.
Disney tickets prijsverhooging
De prijzen gaan omhoog op 3 juni dus wie er nog nodig heeft ......
Share on twitterShare on facebookShare on emailShare on favorites
Walt Disney World ticket prices to go up June 3
by Leah Zanolla
Jun 1, 2012
Walt Disney World is following the lead of their California counterpart and raising ticket prices on Sunday, June 3. A one-day adult ticket is actually not being raised very much, only going up $4 to $89. A 10-day ticket will have a little bigger increase, up $27 from $291 to $318. Annual passes will go up $55, from $519 to $574. These prices are much more in line with Disney's normal price increases, unlike the raises that Disneyland experienced. The biggest increase Disneyland saw was 30% on their premium annual passes. These tickets went up $150, from $499 to $649. Current Walt Disney World ticket prices are listed here.
Re: Disney tickets prijsverhooging
als ik nu tickets bestel op undercover tourist, zijn die dan nog geldig in september?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
kobe_08be
als ik nu tickets bestel op undercover tourist, zijn die dan nog geldig in september?
Magic your Way tickets blijven geldig tot 14 dagen na het eerste gebruik.
Citaat:
Magic Your Way Tickets expire 14 days from first use
heeft iemand enig idee hoelang de will call tickets worden vastgehouden.
Ik wil graag vandaag een 5 stuks kaarten bestellen maar pas in aug ophalen.
De prijzen gaan omhoog en de euro daalt dus wil ik vandaag mijn slag slaan.
Alvast bedankt.
voila tickets van disney zijn besteld en die van universal maar ineens mee besteld via undercovertourist. nu moet ik alleen nog een combi tickethebben voor seaworld en bush gardens. Waar kan ik die bestellen buiten de officiele site? op de officiele site van seaworld, krijg je dan real tickets of iets om af te printen?
thx, ziet der idd een interesante deal uit, beetje sleutelen aan de planning want nu mogen er maar 7 dagen tussen zitten, ma het is al inorde