Ik heb de website ook bekeken, en ik vind het een zeer overzichtelijke site met aanbiedingen in alle windstreken. Heb meteen informatie gevraagd over een zeer betaalbare villa in Clermont. Leuk toch, die voorpret!
Afdrukvoorbeeld
Ik heb de website ook bekeken, en ik vind het een zeer overzichtelijke site met aanbiedingen in alle windstreken. Heb meteen informatie gevraagd over een zeer betaalbare villa in Clermont. Leuk toch, die voorpret!
Laatst kwam ik op een site terecht met een hele nieuwe community. De huizen waren erg mooi ingericht door designers. Nu sla ik meestal deze sites meteen op in mijn favorieten maar helaas ben ik het vergeten. Wie op het forum weet welke communities van 2007 en 2008 zijn?
Wij gaan naar Aviana, die is vrij nieuw. Een andere die nieuw is, met mooie huizen is Watersong (Providence). Beide liggen langs de 17-92. Daar zijn ze blijkbaar van alles aan het bouwen met golfbanen er bij.
Ik ben aan het wachten tot de satellietbeelden eens worden ge-update zodat ik Aviana goed kan bekijken.
Wij zitten in juni in een villa op Sandy Ridge, ook dit is een nwe community.
Groetjes,
Petra & Pieter
Hoi Petra,
Nee dat denk ik ook niet. "Onze" villa eigenaren gaan er zelf ook jaarlijks naar toe en doen dan ook wat aan hun villa, afgelopen jaar verschillende muren een kleurtje gegeven. Dat vind ik ook wel fijn. Het zag er meteen war fleuriger uit.
Nog 11 maanden wachten, helaas.
hallo allemaal,
Kan iemand iets meer vertellen over de townhomes op palm key village?
wij hebben hier wel interesse in, echter de ervaringen over dit "park" zijn lastig te vinden.
Wij hoeven niet perse een prive zwembad, echter een klein tuintje om te zitten is wel lekker.
iemand?
Alvast bedankt,
Cees en Jantine
Volgens mij zijn dat géén townhomes...
Een townhom is nl. een luxe soort rijtjeshuis...
De bungalows op Palm Key zijn allemaal vrijstaand...
Tuintjes kennen ze trouwens niet...
Er zit wel een zogezegde patio (een open stuk met horregaas) met zitje aan die bungalows... kun je toch lekker buiten zitten :D
Wij zaten afgelopen juli/augustus in Palm Key. Mooi huisje (vrijstaand inderdaad), grote keuken, grote slaapkamers, badkamers etc. Geen tuin, maar een patio zoals Corrus al aangaf. Verder hadden wij geen eigen zwembad, wel een gemeenschappelijk zwembad en een tennisbaan waar we veelvuldig gebruik van hebben gemaakt. :) Ik weet natuurlijk niet of alle huisjes daar dezelfde inrichting/indeling hebben, maar wij hadden in ieder geval helemaal niets te klagen! Behalve die kakkerlakken dan, maar daar kan het huisje niets aan doen. ;)
Ik huur sinds 2000 elke jaar een villa voor mezelf. No wife, no kids. Het is misschien prijzig omdat je het volle bedrag zelf moet ophoesten, maar de vrijheid die je dan hebt is totaal niet te vergelijken met een hotelkamer. Ik heb 1 keer een hotel geboekt om wat goedkoper uit te zijn, wat op zich ook een fijne vakantie opleverde (je bent tenslotte in Florida \\:D/), maar dat doe ik echt niet meer. Leve de villa's! Dit jaar dus weer :D, en ik kan het iedereen aanraden.
Wij hebben ook via Holiday Rentals een huis geboekt. Ook gewoon in ponden betaad zonder Tax. Zelfs een nachtje gratis gehad....