Je kunt hem instellen op km.
Je kunt hem volledig in de Nederlandse taal instellen
Alleen er is geen Nederlands sprekende stem beschikbaar op de standaard instelling.
Deze kun je wel via de tom-ton site downloden en invoeren.
Ik persoonlijk vind het Engels spreken niet stoorend.
groetjes Peer
22-04-09, 21:57
kris65
Re: Navigatiesysteem meenemen naar Florida?
we hebben een tomtom one europe...de sd kaart usa/canada kost hier 72 €...ik stel mij de vraag dat ik niet beter een nieuwe koop in orlando walmart voor 99$ us card/canada inbegrepen. Nu mijn vraag is: kan ik deze nadien hier in europa gebruiken als ik de europeese kaarten erop zet ?
thx
23-04-09, 04:08
Michael66
Ja, dat kan.
23-04-09, 10:31
cloggie68
Ik heb van de week de download kaart gekocht voor 39 euro, geïnstalleerd en het lijkt te werken (is trouwens alleen USA Southeast, maar daar zit Florida bij).
25-04-09, 19:53
Nadine De Neef
Wij hebben ook een tom tom navigatiesysteem en zijn reeds in het bezit van het kaartje met de gegevens van Florida. Hier kan je vooraf al de routes bekijken. Kan dit dan ook in Florida ? Ik hoor en lees allerlei dingen. Aangezien ik hier die kaarten al perfect kan gebruiken om de routes te plannen ga ik ervan uit dat het in Florida ook zal lukken ? Of ben ik fout en is er toch een aanpassing nodig aan het gps toestel om dit gingder te kunnen gebruiken ?
25-04-09, 20:04
marcelis10
Nee hoor, gaat perfect. Ik heb vorig jaar ook alvast alle adressen van de hotels en zo er in gezet. Vanaf de luchthaven reden we er zo naar toe. Ik vind het ideaal.
Groetjes Monique
26-04-09, 08:58
bluedolph1n
Re: vraagje tom tom navigatiesysteem
Nee hoor, je hoeft verder niets aan te passen in Florida.
26-04-09, 09:29
6foot6
Re: vraagje tom tom navigatiesysteem
Alleen heel lang wachten (tot 5 min.) totdat er satelieten gevonden zijn.
Terug in België ook weer.
27-04-09, 17:16
Njit
27-04-09, 19:32
Valckske
Ik heb zonet de kaart van US SouthEast gekocht op de site van TomTom. Deze heb ik geinstalleerd op een sd kaart. Hoe kan ik deze gegevens nu gebruiken/overzetten naar mijn GPS?