Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com
Ik heb op 2 maart j.l. een winnend bod op priceline binnengekregen voor
Tradewinds Sandpiper op St Pete's Beach voor USD 70,= excl kosten (USD 86,= incl)
Volgens Priceline is dit hotel ***. Zijn grote broer; Tradewinds Islands Grand is ****
Je kan aangeven als je doorklikt op St. Petersburg dat je een hotel in St. Pete's Beach wil.
Veel succes !!
Re: priceline hotelboeking
Ik denk niet dat ik je vraag helemaal begrijp. Volgens mij maakt het niets uit of ze de naam veranderen. Dit hotel heb je "gewonnen" en hoe het heet maakt denk ik niet zo veel uit.
Het gaat niet om de naam, het gaat mij erom dat we op een 3* hotel geboden hebben en dat het volgens BW geen 3* meer is. Zij hebbben daarom dit hotel afgestoten.
Is idd vreemd. Op priceline komt het hele hotel niet meer voor maar bij Yahoo travel nog wel en daar is het nog steeds 3 xxx. Ben benieuwd of je antwoord krijgt van Priceline hierop.
Ik zou ook even op de e-mail wachten, als die niet komt zul je toch moeten bellen, en normaal gesproken worden dit soort incidenten keurig opgelost, ik heb zelf wel eens via hun geboekt, het hotel had mijn kamer weggegeven, dus daar stond ik.
Ze hebben mij in een ander hotel ondergebracht dat vele malen beter was meer sterren etc.
Wees niet ongerust.
Priceline volgt niet altijd de keten's eigen sterrenindeling. Het kan zo maar zijn dat dit hotel voor Priceline nog steeds *** sterren heeft. Daarbij is de naam van het hotel voor Priceline niet van belang: je hebt een hotel gewonnen in een bepaalde klasse, niet een specifieke keten.
Zelf heb ik dat afgelopen jaar ook meegemaakt in San Fransicso: het hotel was ineens geen Ramada meer. De kwaliteit was er echter niet minder op geworden. Prima voor elkaar!
Zelf snap ik de classificatie van hotels niet altijd: ik heb wel eens twee sterren hotels gehad die véél beter (en toch goedkoper) waren dan drie sterren.
Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com
Net eerste boeking gedaan voor de zomervak. via priceline Hilton Miami downtown 2 nachten 50 dollar per nacht. Iemand er varing met dit hotel, schijnt 2007 geheel verbouwd te zijn met rooftop pool, uitzicht over de haven. parkeren beetje duur 25 dollar pd heeft iemand een goedkopere optie.
Gr. Didier