Ik zou even bellen. De borgsom is in ieder geval afhankelijk van je leeftijd en of je de borg cash of per credit card voldoet.
Afdrukvoorbeeld
Ik heb net gebelt en daar kunnen ze niet zeggen hoeveel de borg bedraagd, ik heb er eigenlijk ook nooit opgelet bij het huren.
Ik wist ook niet dat als je borg betaald het bedrag wordt gereserveerd op je cc mbt leeftijd ik moet nog gewoon werken teleton:( ben 44 jaar.
In theorie klopt dit, de praktijk is echter anders. Volgens de meeste Amerikaanse hotels valt het gereserveerde bedrag weer vrij bij afrekening. Als deze bedragen echter niet overeenkomen, en meestal is dat niet het geval, dan blijft het gereserveerde bedrag maximaal één maand staan. Daarna vervalt het. Is overigens altijd nog beter dan een paar jaar terug. Toen werden dit soort bedragen in 3 maanden afgebouwd.
Hoeveel borg wordt er bij hotels ingehouden en is dit bij elk hotel of sommige?
De kosten voor het verblijf plus ‘incidentals’. Indien je vooraf hebt betaald alleen een bedrag voor ‘incidentals’.
Wij hebben de cc van de ANWB aangevraagd en krijgen deze over enkele dagen binnen. En je betaald hem inderdaad pas op het moment dat je hem gebruikt, dit is onze eerste en enige cc. Maar angezien ik hem eigenlijk alleen maar gebruik voor de huur van een motor en wat shop werk verwacht ik geen problemen.
Nog maar 5 weken en we gaan\\:D/.
Gr. Bob
Hallo,
Ik heb een vraag en hoop dat ik hem hier mag posten...... 8-[
Vandaag wilden we de betaling doen bij paypal om onze condo te betalen. (via de site van homeaway gehuurd) De creditcard is niet geregistreerd op Paypal, maar het is normaal gesproken mogelijk toch te betalen zonder registratie en account. (staat er)
Nou geeft Paypal een error en zegt dat "met dit creditcard nummer geen betaling mogelijk is. Probeer een andere creditcard nummer".
Ik heb op google wel iets gevonden van mensen die hetzelfde probleem hebben. (het schijnt vaker voor te komen) Alleen staan er geen oplossingen.
Heeft iemand hier ervaring mee / hetzelfde meegemaakt?? Hopelijk heeft iemand een tip voor ons.
Heb je al contact met Paypal opgenomen? Als zij je CC weigeren zullen zij ook kunnen aangeven waarom en hoe je e.e.a. kunt oplossen. Er kunnen nl. zoveel redenen zijn.
Ik dacht dat het wel moest maar kan fout zijn hoor. Ik betaal bijna maandelijks dingen met paypal en voor dingen te betalen zonder dat er geld in je account staat of je geen visa kaart hebt ingegeven kan ik niet , ook heb ik 4 dagen moeten wachten voor ik met visa kon betalen maar dit is wel voor belgie en het kan ondertussen ook veranderd zijn