Wellicht werkt het anders omdat ArkeFly een ander systeem van online reserveren heeft tegenover een bijvoorbeeld United of iets dergelijks. Zullen vast goede redenen voor zijn. Bekeuringen voor Airlines zijn mega als ze passagiers mee aan boord hebben welke het land niet inmogen!!
Groentje,
Ik ben in januari naar Cancun gevlogen met de PH-AHX en de PH-AHQ.
Detoestellen zijn wat ouder, maar vind ze lekkerder zitten als de nieuwe toestellen van ArkeFly. In de premium comfortclasse vlieg je dan in de zogenoemde oude starclasse, Heerlijk mega veel beenruimte en de stoelen kunnen lekker ver naar achteren. In de comfortclasse zit je 2-3-2 naast elkaar in plaats van 2-4-2, dus ook daar zit je vele malen beter als in een "nieuwe" 767. Wat wel jammer is is dat je het entertainment met zon losse player moet doen en niet in de stoel voor je.
Ik zou juist blij zijn om met de 767 van het oudere type te vliegen. En tsja wat is oud, een aantal Boeing 747's van de KLM is net zo oud, zoniet nog ouder, als deze Boeing 767's van ArkeFly.
Op mijn website kan je duidelijk de verschillen zien tussen een oude en nieuwe 767.
Kijk daarvoor op www.vliegschemas.nl