Tickets Animal kingdom voor 1 dag
Hallo ik zou graag mijn tickets voor Animal Kingdom online kopen .
Maar ik vind nergens een site waar je voor Dinseyland tickets voor 1 dag kan bestellen ,het is meestal voor 3 of meer dagen.
Kan iemand mij hier mee helpen of moet ik de kaarten dan gewoon aan de ingang kopen .
Wij zijn begin juni in orlando.
Re: Tickets Animal kingdom voor 1 dag
Dagkaarten kun je alleen bij de ingang kopen.
Je kunt de tickets voor 1 dag volgens mij wel van tevoren aanschaffen, in ieder geval op de site van Disney zelf.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Mickey99
Je kunt de tickets voor 1 dag volgens mij wel van tevoren aanschaffen, in ieder geval op de site van
Disney zelf.
Inderdaad, maar is online duurder dan aan de kassa aangezien je ook nog verzendkosten betaald ($9 per zending geloof ik).
De verzendkosten (internationaal) bedragen $ 10,00. Je kunt er echter ook voor kiezen om ze op te pikken als je naar het park gaat (Will Call).
Je moet dan wel "gewoon" in de rij bij het park maar je kunt de kaartjes dan nu alvast betalen.
Dat laatste heb ik ook gedaan. Je krijgt een Ticket Order Confirmation en kunt vanaf een bepaalde datum je tickets op halen. Wij gaan in Juni maar kunnen al vanaf 24-12-2007 onze tickets ophalen. Je kunt ze op elk Disney Park ophalen dus hoeft niet perse AK te zijn.
Re: FAQ: Walt Disney World en overige pretparken
Hallo iedereen
Zit met een vraagje. Wij vertrekken op 1 juni dit jaar en willen ook onze tickets voor de parken op voorhand kopen. We hebben echter gezien dat op de site waar volgens de meeste de goedkoopste tickets worden aangeboden er geen evrzending naar Belgie is. Kan iemand mij helpen ?
jurgen
Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking
Hallo, wij hebben ons tickets besteld bij A.E. .
Voor 10 dagen tickets disney 155 €, en geen probleem met opsturen naar belgie =D>
Disney tickets: hier bestellen of ...
Ik ben benieuwd of het voordeliger en ook wellicht handiger is om hier alvast de tickets te bestellen voor WDW. Dit om mischien lange rijen daar ter plekke te voorkomen en ook weet ik niet of het ook scheelt qua kosten. Ik heb op het forum gelezen dat er veel aanbieders zijn waar je van te voren tickets kan bestellen, welke is een betrouwbare en tevens voordelige aanbieder? Graag tips uit eigen ervaring.
groetjes,
Simone
Re: kaarten hier bestellen of ter plekke
Dit lijstje geeft de meest gebruikte aanbieders: Disney Tickets: Een prijsvergelijking
Allemaal betrouwbaar, de ene net wat goedkoper dan de ander.
Opmerkingen en vragen kun je in dat topic plaatsen. Deze gaat op slot.